همدلی و هم‌زبانی بین مردم و دولت بستری برای ترویج معروفات است

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ایجاد همدلی در بحث امر به معروف و نهی از منکر را یک ضرورت خواند و گفت:در تمامی حوزه‌ها باید به گونه‌ای عمل کنیم که منجر به ایجاد همدلی و هم‌زبانی شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۳۹۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جلسه هماهنگی برنامه‌های امسال ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: ایجاد همدلی در بحث امر به معروف و نهی از منکر یک ضرورت است.


وی امر به معروف و نهی از منکر را امر الهی نام برد که در هر شرایطی باید انجام شود و افزود: انسان در امر به معروف و نهی از منکر از زبان اسلام سخن می‌گوید و هر کسی فعل منکری انجام دهد در صورتی که به لحاظ رتبه و جایگاه از تو بالاتر باشد، باید وی را امر و نهی کنید.


حسینی‌شاهرودی عنوان کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر ماموران خداوند در زمین هستند و باید در این برهه زمانی بستر را فراهم کرد که همه مردم به فعالیت در این عرصه وارد شوند.


وی همچنین وظیفه اصلی ستاد احیا را احیای معروفات بر زمین مانده با اتخاذ تصمیمات درست و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها است.


رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان ایجاد همدلی در بحث امر به معروف و نهی از منکر را یک ضرورت خواند  و بیان کرد که در تمامی حوزه‌ها باید به گونه‌ای عمل کنیم که منجر به ایجاد همدلی و هم‌زبانی شود و گفت: با ایجاد همدلی و هم‌زبانی بین مردم و دولت می‌توان بستر را برای ترویج معروفات فراهم کرد.


حسینی‌شاهرودی دستورات خداوند در قرآن کریم را معروفاتی دانست که در سرنوشت انسان‌های مسلمان موثر است و افزود: در صورتی که به این دستورات عمل نماییم و در حوزه‌های مختلف جاری شود، بسیاری از منکرات حذف می‌شود.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان در ادامه سخنان خود ظلم به دیگران و ریختن خون انسان‌های بی‌گناه را از بزرگترین منکرات نام برد و گفت: سکوت در برابر ظلم و ستم به دیگران نیز از منکرات است و سکوت امروز سازمان ملل در برابر این همه ظلم و ستم مصداق بارز انجام منکرات بزرگ در دنیاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار