دیدار نمادین فوتبال

به مناسبت گرامیداشت شهید شاخص سال 94 شهید نادر مهدوی با حضور خانواده شهید، یک دیدار نمادین فوتبال برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۱۴۳۷۰
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی؛ دیدار نمادین فوتبال منتخب روستای سنا و منتخب سنایی‌های مقیم استان به مناسبت گرامیداشت شهید شاخص سال 94 شهید نادر مهدوی با حضور خانواده آن شهید و جمع کثیری از مردم و مسؤولین در چمن مصنوعی روستای سنا برگزار شد.

در این دیدار که در مجموع با پیروزی 2 بر 1 تیم منتخب سنایی‌های مقیم استان به پایان رسید صحنه‌هایی از همدلی و همزبانی به وضوح دیده شد.

ناصر صفائیان مسؤول برگزاری این مراسم باشکوه در گفتگو با خبرنگار ما افزود: هدف از برگزاری این دیدار دوستانه ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاور مردان واقعی این مرز و بوم به نسل جوان بود که بحمدالله با استقبال خوبی از سوی جوانان صورت گرفت.

وی افزود: شهیدان قهرمانان فراموش ناشدنی در همه ی ابعاد زندگی ما هستند و الگویی مناسب برای همدلی و همزبانی و مبارزه با مشکلات هستند چرا که شهیدان همچون شهید نادر مهدوی و همرزمانش با مبارزه رو در رو با امریکای جنایتکار توانست جلوی بسیاری از مشکلات را بگیرند.

همچنین حاج حسن فقیه برادر شهید مهدوی که به عنوان میهمان به این مراسم دعوت شده بود اظهار داشت: بنده به نوبه ی خود از دست اندرکاران این مراسم تشکر می‌کنم و امیدوارم جوانان با الگو گیری از شهیدان همچون شهید نادر مهدوی پیرو ولایت باشند چرا که شهید مهدوی بعد از اینکه شنید امام از این کار آنها خوشحال شده است گفت دیگر هیچ چیز در این دنیا نمی خواهم و رضایت رهبرم برایم کفایت می کند، و آرزوی سربلندی برای همه مردم شریف این سرزمین را دارم.

در پایان این دیدار که به همت شورای اسلامی، دهیاری و پایگاه مقاومت روستای سنا برگزار شده بود از خانواده شهید مهدوی و همچنین از خانواده شهدای روستای سنا، معلمین سالهای گذشته و پیشکسوتان روستا تقدیر و تشکر به عمل آمد.

ارسال نظرات