فرمانده سپاه تنگستان در جلسه هماهنگی اعزام کاروان ارتحال امام راحل گفت: با تلاش مجموعه شهرستان زمینه حضور بیش از 300 نفر از عاشقان روح الله در مراسم سالگرد پیر جماران را فراهم خواهیم نمود.
کد خبر: ۸۵۱۴۲۹۸
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سرهنگ دوم پاسدار محمد علی ملاکی افزود: از این تعداد 80 نفر از خواهران و مابقی برادران علاقه مند هستند که برای حضور در حرم مطهر امام راحل  و دیدار با رهبر معظنم انقلاب لحظه شماری می کنند .
وی گفت: در راستاي احيا و زنده نگهداشتن ياد و خاطره امام راحل و شهداي انقلاب و همچنين انتقال اهداف آنان به نسل جوان تلاش خواهیم نمود که تفکر ناب امام راحل را به نسل های امروز و آینده انتقال دهیم و این حضور پر معنا ارزش والایی خواهد داشت.
سرهنگ ملاکی با اشاره به اینکه سالروز ارتحال امام خمینی(ره) یک رویداد بزرگ تاریخی و منشا تحول فرهنگی است، اظهار کرد: امروز در این مقطع حساس که توسط مقام معظم رهبری به دهه پیشرفت عدالت نامگذاری شده، سیره رفتار و گفتار امام(ره) الگو و حجتی برای همه ما است و باید راه امام را ادامه دهیم.
ملاکی با بيان اينكه امام راحل حقيقت هميشه زنده تاريخ است، خاطرنشان كرد: حضور ميليون‌ها عاشق دلباخته و دلسوخته امام (ره) از سراسر كشور در طول سال به ويژه در سالگرد ارتحال بنيانگذار انقلاب در حرم مطهر ايشان سندي محكم بر جاودانگي امام (ره) است.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه تر این برنامه فرهنگی و معنوی بسیج شده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها