در دیدار مشاور وزیر نفت با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ثارالله خارگ مطرح شد
مشاور فرهنگی وزیر نفت امروز، در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ثارالله خارگ حضور یافت
کد خبر: ۸۵۱۴۲۸۳
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ،دکتر احمد مجیدی‌نسب مشاور فرهنگی وزیر نفت عصر امروز با حضور در جزیره خارگ، در دیداری صمیمانه با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج ثارالله خارگ، به ذکر خاطراتی از سال‌های جبهه و مقاومت پرداخت و عنوان داشت: تقوای جمعی و اجتماعی از تقوای فردی بهتر و مفیدتر است.

وی تقوای فردی را اساس و زیربنای تقوای اجتماعی دانست و یادآور شد: توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص همدلی و همزبانی صرفاً به سیاست و رابطه مردم با دولت مربوط نمی‌شود بلکه کلیه سطوح مدیریتی کشور و ارتباط حسنه آنها با هم به گونه‌ای که باعث هم‌افزایی در جهت رشد و ترقی انقلاب می‌شود را مدنظر قرار می‌دهد.

مشاور فرهنگی وزیر نفت ادامه داد: همدلی و همزبانی ملت سنگر مقاومت و صفوف مردم را در برابر دشمنان مستحکم نموده و باعث بیمه شدن انقلاب در برابر هجمه بدخواهان می‌شود که لازمه آن اتحاد و یک‌دلی مسئولین و کارگزاران نظام می‌باشد، چیزی که باعث ناامیدی دشمن و دلگرمی و اتحاد ملت است.

وی راه برون‌رفت از مشکلات گوناگون جامعه، در شرایط فعلی را همزبانی و همدلی عنوان کرد و افزود: نزدیک نمودن دل‌ها به هم در سازمان‌ها و ادارات بر پایه تفکر بسیجی، تحت زعامت رهبر و مقتدای امت، چاره‌ساز این مشکل است و در غیر این صورت ضربه اساسی به هم‌گرایی ملی وارد خواهد شد و بیت‌المال مسلمین هدر خواهد رفت.

مجیدی سامان دادن به وضعیت فرهنگی مناطق نفت‌خیز را یکی از دغدغه‌های اصلی وزیر نفت دانست و تأکید کرد: تشکیل شورای فرهنگی با مشارکت کلیه نهادهای ذی‌ربط را به منظور وحدت رویه در امور فرهنگی، تجمیع، هدفمند کردن و اثر بخش نمودن هزینه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در این مناطق ضروری است.

وی با تاکید بر حضور فعال و اثرگذار بسیج در این شورا به عنوان یکی از اصلی‌ترین متولیان فرهنگی اظهار کرد: مصوبات خروجی این شورا برای مشاور فرهنگی وزیر نفت مورد تایید و احترام است و به منظور اجرا مورد حمایت جدی وزارت نفت واقع می‌شود.

ارسال نظرات