در دیدار با امام جمعه بوشهر

2 بانوی نخبه بسیجی بوشهری معرفی شدند

در آئینی و با حضور امام جمعه و جمعی از فرماندهان و بسیجیان حوزه مقاومت کوثر سپاه شهرستان بوشهر 2 بانوی نخبه این شهرستان معرفی شدند.
کد خبر: ۸۵۱۴۲۸۱
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، در آئینی و با حضور امام جمعه و جمعی از فرماندهان و بسیجیان حوزه مقاومت کوثر سپاه شهرستان بوشهر ظهر امروز 2 بانوی نخبه این شهرستان معرفی شدند.

آرزو شبل‌الحکما بوشهری در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای زن بوشهر، اظهار کرد: آنچه ما در سال گذشته از برنامه‌های فرهنگی بدست آورده‌ایم نتیجه تلاشهای شبانه‌روزی بسیجیان در عرصه‌های مختلف است.

بوشهری با اشاره به برنامه‌های اجرایی در حوزه مقاومت کوثر سپاه شهرستان بوشهر در سال گذشته، ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای زن یکی از برنامه‌های اصلی ما در سال گذشته بود که با همکاری منطقه دوم دریایی ارتش و با حضور و استقبال خوب مردم اجرا شد.

وی به دیگر برنامه‌های اجرایی در سال گذشته توسط این حوزه پرداخت و بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، جشن میلاد کوثر، نشست منتظران موعود، همایش گوهر عفاف و حجاب، برگزاری همایش میقات صالحین نیز از اهم برنامه‌های فرهنگی ما در سال گذشته بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر سپاه شهرستان بوشهر برگزاری رزمایش امداد و نجات زینبیون، جشن انقلاب و همایش خطبه‌خوانی را از دیگر برنامه‌های فرهنگی این حوزه ذکر کرد و افزود: فعالیت‌های فرهنگی ما در حلقه‌های صالحین هم از حیث کیفی و هم از حیث کمی روز به روز رو به افزایش است.

بوشهری به معرفی 2 بانوی نخبه بسیجی بوشهری پرداخت و تصریح کرد: دکتر شهناز پولادی دارای مدرک دکترای طب سالمندی و استادیار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، جزء 50 زن نخبه کشور، محقق در زمینه طب سنتی، طب سالمندی و مسئول دانشکده پرستاری و مامایی است و خانم زینب جواهری نیز حافظ کل قرآن کریم، مدرس و مربی قرآن و دارای مقام سوم و چهارم در مسابقات بسیج و سپاه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار