رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق(ع) خبر داد:
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از حضور بیش از هزار دانش‌آموز پایه ششم ابتدایی این استان در آزمون آیه‌های تمدن خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۲۷۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ مهراب کیانی امروز در حاشیه برگزاری آزمون آیه‌های تمدن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر، اظهار کرد: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در آزمون در صورت قبولی جهت عضویت در طرح آیه‌های تمدن گزینش شده و از خدمات این طرح برخوردار می‌شوند.

کیانی با اشاره به خدمات علمی بسیج به دانش‌آموزان اضافه کرد: دانش‌آموزان پذیرفته شده در طرح آیه‌های تمدن از خدماتی چون کتب کمک آموزشی و خدمات مشاوره‌ای تحصیلی برخوردار می‌شوند.

وی در ادامه به اهداف برگزاری این طرح پرداخت و ادامه داد: شناسایی و رشد علمی دانش‌آموزان سرآمد و مستعد بسیجی و نیز توانمندسازی و ایجاد زمینه برای ایفای نقش موثر دانش‌آموزان مستعد علمی در عرصه‌های اجتماعی از اهداف عمده این طرح در بسیج است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، افزود: طرح آیه‌های تمدن از طرح‌های مهم علمی بسیج دانش‌آموزی است که باعث افزایش کیفیت علمی دانش‌آموزان می‌شود.

کیانی با اشاره به اینکه بسیج دانش‌آموزی آماده همکاری جهت برگزاری دوره‌های علمی و آموزشی در قالب آیه‌های تمدن است، خاطرنشان کرد: آزمون مبنا طرح آیه‌های تمدن در پایه ششم ابتدایی با حضور بیش از هزار نفر از دانش‌آموزان استان بوشهر در مدارس مختلف استان برگزار شد.

ارسال نظرات