در مراسمی به مناسبت هفته کاروکارگر با حضور جمعي از مسئولین بهاباد در گلزار شهداء قبور مطهر شهدای شهرستان بهاباد غبار روبی و عطر افشانی شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۲۶۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از بهاباد ،در مراسمی به مناسبت هفته کاروکارگر با حضور بخشدار مرکزی ،رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و تنی چند تن از مسئولین وکارگران شرکت تالی صنعت بهاباد با حضور در گلزار شهداء قبور مطهر شهدای شهرستان بهاباد غبار روبی و عطر افشانی شد و یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

در این مراسم علی اصغر نوری شادکام رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان بهاباد در سخنانی ضمن تبریک هفته کار و کارگر به اهمیت کار در اسلام اشاره کرد و افزود : انجام کار مطلوب خداوند و همچون عبادت و جهاد در راه خدا مقدس است.

وی تصریح کرد : کار اقتصادی جهت کسب در آمد و رفع نیاز عادی و بی نیازی از مردم، عبادت است و عرق جبین کار گر همچون خون شهید به کالبد مرده جامعه حیات می بخشدو رونق اقتصادی را فراهم می سازد و جامعه را سر افراز می کند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی بهابا د ضمن تقدیر از فعایت کارگران، کارفرمایان و فعالان عرصه صنعت، گفت: در اسلام، کار و تلاش، نوعی عبادت تلقی می شود همانگونه که نماز و روزه عبادت هستند

وی کار و کارگر را مایه عزت، عظمت و سربلندی کشور دانست و افزود: قشر کارگر در کنار زنجیره تولید نقش مهمی در سربلندی جامعه دارند.

وی با گرامیداشت هفته کارگر اظهار داشت: قداستی که اسلام و پیامبران برای کار و کارگر قایل هستند در هیچ یک از مکاتب مادی و توحیدی وجود ندارد.


ارسال نظرات