در جلسه ستاد نمازجمعه اشکذر مطرح شد؛

مردم رستاق خواهان «احیای نمازجمعه» هستند/ قول مساعدت رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان

جلسه بررسی مسائل و مشکلات ستاد نمازجمعه اشکذر صبح امروز با حضور رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و جماعات استان یزد، امام جمعه، فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولین ستاد نمازجمعه شهرستان تشکیل شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۲۵۲
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، جلسه بررسی مسائل و مشکلات ستاد نمازجمعه اشکذر صبح امروز با حضور رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و جماعات استان یزد، امام جمعه، فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولین ستاد نمازجمعه شهرستان تشکیل شد.

"ابراهیم خلیلیان" مسئول ستاد نمازجمعه اشکذر در بیاناتی به برخی از مشکلات و نواقص موجود در دفتر امام جمعه اشاره کرد و گفت: نبود نیروی فعال در دفتر امام جمعه، بحث پارکینگ مصلی نمازجمعه اشکذر و احیای نماز جمعه رستاق از جمله مهمترین مشکلات پیش روی ستاد نمازجمعه اشکذر می باشد.

وی همچنین به سایر مشکلات بودجه ای این ستاد در راستای تقویت برنامه های فرهنگی در شهرستان اشاره کرد.

"حجت الاسلام والمسلمین شریفی" رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه و جماعات استان یزد، در این نشست ضمن بررسی و ارائه را حل های مشکلات مطرح شده، در خصوص احیای نمازجمعه منطقه رستاق، گفت: برای احیای این امر یک سری شرایط، اهم از وجود دفتر برای امام جمعه و سایر وسایل مورد نیاز وجود دارد که خوشبختانه پیگیری های خوبی از سوی مسئولین اشکذر بابت این موضوع صورت گرفته است. 

وی خاطر نشان کرد: هر زمان که شرایط و امکانات لازم برای برگزاری نمازجمعه منطقه رستاق فراهم باشد نسبت به احیای مجدد آن اقدام خواهیم کرد.


ارسال نظرات