دشمنان امنیت ملی
وی در بهمن ماه 1389 به جرم اقدام علیه امنیت نظام و امنیت داخلی...
کد خبر: ۸۵۱۴۲۲۹
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

پس از اظهارات ریاست جمهوری محترم در خصوص «امنيت اجتماعي و نفي برخورد پليسي در اين حوزه» روزنامه‌ی اعتماد نظرات یک زن فتنه گر را در این مورد جویا شد!

شهربانو اماني به روزنامه‌ی اعتماد گفت :«تاكيد بر قانونمداري و قانونمندي در سخنان ديروز رييس‌جمهوري از نقاط عطف سياست ايشان بعد از روي كار آمدن دولت يازدهم است. هر چند ايشان ديروز در جمع فرماندهان و مديران نيروي انتظامي سخناني در باب امنيت اجتماعي مطرح كردند اما مي‌توان گفت كه مخاطب اين سخنان در واقع جمعي وسيع‌تر از نهادها و مديران كشور هستند؛ نهادهايي كه نقشي تعيين‌كننده در نهادينه شدن فرهنگ و امنيت اجتماعي دارند و از همين‌رو قابل تصور است كه دولت هنوز نتوانسته بخش مهمي از سياست‌ها و برنامه‌هاي خود را در اين زمينه اجرايي كند. اما به هر حال شنيده شدن سخنان فرد اول اجرايي كشور در اين حوزه نيز بي‌ثمر نخواهد بود. شايد مهم‌ترين لايه از سخنان رييس‌جمهوري تفكيك وظايف شهروندي و حقوق اجتماعي افراد باشد كه با اشاراتي درست به بحث امر به معروف همراه بود.»

گفتنی است «شهربانو امانی» نماینده ارومیه در دوره‌های پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی است. اومسول ستاد میرحین موسوی در شاخه اقشار،مردم، جوانان و هنرمندن بود ، وی در بهمن ماه سال 89 به جرم اقدام علیه امنیت نظام و امنیت داخلی به مدت دو هفته بازداشت شده بود .لازم به ذکر است در تاریخ چهارم آذر ماه ۱۳۹۲، با حکم معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، شهربانو امانی بعنوان مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست در امور زنان و خانواده منصوب شد.

البته مهم‌تر از انتشار نظرات این زن فتنه‌گر در روزنامه‌ی حامی کودتای آمریکایی – اسراییلی حضور وی در سطح بالایی از دولت است .وی در حالی از مدیران عالی دولت «اعتدال» است که بدون تردید از مصادیق «افراطی‌گری» و رودررویی با رای تاریخی 40 میلیونی ملت قهرمان ایران در سال 88 بوده است. بدون تردید چنین رویه‌ای مخالف صریح همدلی و همزبانی دولت با ملت خواهد بود. انتصاب عناصر جریان برانداز در دولت آقای روحانی در حالی به یک رویه تبدیل شده که وزارت اطلاعات و دستگاه‌های مسئول هیچ اقدام درخوری در این زمینه انجام نداده اند.

ارسال نظرات