خبرهای داغ:
کارشناس امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان خبر داد

فعالیت حوزه‌های علمیه در راستای برنامه‌های خانواده محور

کارشناس امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه خانواده پایدارترین نهاد اجتماعی است، گفت: حوزه‌های علمیه برای تبلیغ برنامه خانواده محور، فعالیت‌های تبلیغی زیادی انجام می دهند.
کد خبر: ۸۵۱۴۲۲۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فهیمه نیازی امروز در جلسه بانوان فرهیخته عرصه فرهنگی دینی در همدان اظهار داشت: خانواده به عنوان یک نهاد مهم نقش کارکردی در جامعه دارد و از اولویت برخوردار است.

وی با اشاره به آسیب هایی که در روابط زوجین بیشترین مشکلات را در جوامع امروزی به وجود آورده است، افزود: مشکلات جسمی و جنسی زوجین، مشکلات عصبی و تغییر نوع نگاه نسبت به مسئله ازدواج و خانواده و طلاق از جمله این آسیب ها است.

کارشناس امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان بیان داشت: باید به بررسی آسیب های این حوزه و معضلات آن پرداخت و چگونگی پدید آمدن آسیب ها را در جامعه امروزی با گذشته مورد ارزیابی قرار داد.

نیازی با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد بعد از راهکارهای عملی طرح های هر یک از بانوان مورد نقد و بررسی قرار گیرد، اضافه کرد: حوزه های علمیه برای تبلیغ برنامه خانواده محور فعالیت های تبلیغی زیادی انجام می دهد.

وی با بیان اینکه باید برای بحث تبلیغ از طریق فضاهای مجازی اقدامات ویژه‌ای صورت گیرد، گفت: کارهای پژوهشی ویژه‌ای با کارگروه های ویژه در خصوص حقوق مردان و زنان بر اساس اخلاق و آموزه‌های دینی نیز انجام و در اختیار زوجین قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات