مسئول سازمان بسیج کارگری خراسان رضوی خبر داد
مسئول سازمان بسیج کارگری خراسان رضوی از برگزاری 235 برنامه تحت 17 عنوان در سطح استان در هفته بسیج کارگری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۲۱۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مهدی یزدانی در نشست خبری هفته بسیج کارگری بیان داشت: از 5 الی 11 اردیبهشت که مصادف با هفته کار و کارگر می باشد فرصتی است تا از این قشر زحمتکش و دستاورد ها و عملکرد آنان در عرصه تولیدات تجلیل شود.

وی با اشاره به برگزاری 235 برنامه تحت 17 عنوان در سطح استان در هفته بسیج کارگری، از برگزاری یادواره شهدای کارگر با محوریت شهید عبدالحسین برونسی به عنوان شهید شاخص کارگری در سال 94 با حضور بیش از 1000 کارگر در روز چهارشنبه هفته جاری در تربت جام خبر داد.

وی افزود: سخنران ویژه این همایش یکی از معاونین وزیر کار می باشد.

یزدانی ، بازدید از سه کارخانه نمونه استان، تجلیل از کارگران برتر در عرصه تولید، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر، غبارروبی مزار شهدا و افتتاح دو پایگاه بسیج در مشهد و سرخس و برگزاری برنامه های ورزشی و فرهنگی در طول هفته را از جمله برنامه های هفته بسیج کارگری برشمرد.

مسئول سازمان بسیج کارگری خراسان رضوی ابراز داشت: یکی از ماموریت های اصلی بسیج کارگری فرهنگسازی و ترویج فرهنگ کار و تولید و تربیت کارگر اسلامی است تا از این طریق شاهد خروجی مورد نظر که افزایش بهره وری است باشیم.

وی در ادامه افزود: در سال گذشته برنامه ای تحت عنوان"شیفت ایثار " داشتیم که بر اساس آن کارگران 2000 ساعت اضافه کاری بدون دستمزد داشتند و امسال نیز بنا داریم برای افزایش بهره وری این اقدام را عملی کنیم.

یزدانی از حضور 16 هزار بسیجی در قشر کارگری خبر داد و گفت: 17 حوزه ، 160 پایگاه بسیج کارگری و 1200 تشکل بسیج در سطح استان داریم که متاسفانه به انسجام نرسیده اند بطوریکه در سال گذشته رتبه خراسان رضوی در سطح کشور در بحث کار و اقتصاد 17 بود بنابراین در نظر داریم تا با برگزاری نشست های تخصصی با مدیران عرصه تولید و اقتصاد به اتحاد و همدلی برسیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها