فرمانده سپاه ناحیه مقداد از اجرای طرح مبارزه با دجالواره در روستاهای خمام، خشکبیجار و لشت نشاء خبر داد و گفت: در این راستا20 دستگاه ماهواره به صورت داوطلبانه تحویل پایگاه های مقاومت شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۵۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵

سرهنگ اصحابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خمام، با اشاره به اجرای طرح مبارزه با دجالواره در روستاهای خمام، خشکبیجار و لشت نشاء اظهار کرد: این طرح به منظور جلوگیری از آثار سوء و مخرب وجود ماهواره ها در حریم خانواده با اطلاع رسانی از طریق بنر، تراکت و فراخوان در مورد طرح مبارزه با دجالواره در روستاهای خمام، خشکبیجار و لشت نشاء به اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه این طرح در 10 روستا اجرایی شد گفت: در این طرح خانواده نسبت به آثار خانمان سوز و مخرب برنامه های شبکه های ماهواره ای آگاه سازی شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد در خصوص چگونگی اجرای این طرح یادآور شد: در این طرح با استفاده از ارائه مطالب کارشناسی شده و پخش کلیپ های مستند در خصوص آسیب های شبکه های ماهواره ای به حریم خانواده ها و از هم پاشیده شدن بنیان خانواده های آگاه سازی صورت گرفت.

سرهنگ اصحابی گفت: پس از اجرای این طرح بیش از 20 نفر به صورت داوطلبانه اقدام به جمع آوری دستگاه های گیرنده ماهواره های خود نموده  و به حوزه های مقاومت تحویل دادند و حوزه های مقاومت ناحیه مقداد به پاس قدردانی از جمع آوری ماهواره ها به صورت داوطلبانه یک دستگاه گیرنده دیجیتال به آنان هدیه دادند.

ارسال نظرات