خبرهای داغ:
امیر سرتیپ محمدحسن نامی گفت: شکست آمریکا در ایران بار ها وبارها تکرار شده است وآمریکا باید از این موضوع درس عبرت بگیرد.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۵۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، امیر سرتیپ محمدحسن نامی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس  در جمع خبرنگاران با گرامی داشت حادثه صحرای طبس در سال 59 اظهارداشت: آمریکایی ها با برنامه ریزی وارد صحرای طبس شدند و درآن زمان ما اطلاعی از این موضوع نداشتیم .

 جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه خداوند  انقلاب اسلامی را پشتیبانی هدایتگر مردم و مسئولان است، گفت: انتظار این است که با همت بالای مردم تحت رهبری امام خامنه ای پرچم این انقلاب را به دست آقا امام زمان(عج) برسانیم.

نامی گفت: شکست آمریکا بارها و بارها در این خاک تکرار شده است و آنها باید از این واقعه درس بگیرند و آنچه برای ما ضرورت دارد این‌است که انقلاب اسلامی پشتیبان الهی دارد.

 بزرگداشت واقعه صحرای طبس به صورت ملی در سال آینده

جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از برگزاری مراسم بزرگداشت واقعه صحرای طبس به صورت ملی در سال آینده خبر داد و یادآور شد: موزه عبرت‌های واقعه طبس در حال ساخت است و در حال پیگیری ساخت این موزه برای حداقل بهره برداری در 2 سال آینده بهره برداری هستیم. 

وی در بخش دیگری به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: دشمن در سال‌های گذشته از هرامکاناتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده کرد و بدنبال اختلاف افکنی بین مردم و مسئولان است

ارسال نظرات
پر بیننده ها