همزمان با برگزاری کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان از رونمایی ۱۵ عنوان کتاب مرتبط با شهدای پیشمرگ مسلمان کُرد همزمان با برگزاری کنگره در سنندج خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۴۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج کردستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس، ابراهیم حسینی در جلسه کمیته اطلاع رسانی کنگره پیشمرگان کرد مسلمان اظهار داشت: همزمان با برگزاری کنگره ۱۵ عنوان کتاب مرتبط با پیشمرگان کرد مسلمان در سنندج رونمایی و وارد بازار می شود.

وی با اشاره به اهمیت مستندسازی رشادت های شهدای پیشمرگ کرد مسلمان در استان کردستان بیان کرد: به دنبال برگزاری کنگره شهدای پیشمرگ کرد مسلمان ۳۰ عنوان کتاب در خصوص شهدای پیشمرگان مسلمان کرد در دست اقدام است که انتظار می رود این کتاب ها به مرور آماده و روانه بازار شوند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به جایگاه سازمان پشمرگان مسلمان کرد بیان کرد: سازمان پیشمرگان مسلمان کرد تشکلی مردمی بود که قبل از بسیج توسط مردم کردستان شکل گرفت و اکنون نیز نام و عنوان این سازمان در رده‌های سپاه محفوظ است.

وی در ادامه با اشاره به روند برگزاری کنگره شهدای پیشمرگ مسلمان کرد در استان کردستان گفت: برنامه‌های اجرایی برگزاری کنگره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد از دو سال گذشته آغاز شده است و در طول این دو سال یادواره‌های زیادی برگزار شده است.

حسینی عنوان کرد: پیشمرگان مسلمان کرد در اوایل انقلاب رشادت‌های زیادی از خود نشان دادند و حماسه‌های زیادی در مقابله با ضدانقلاب انجام دادند که کنگره آنها هم باید به صورت خیلی برجسته و بارز برگزار شود.

وی هدف از برگزاری این کنگره را جدای از گرامیداشت یاد و خاطر شهدای پیشمرگ مسلمان، ایجاد یک جوشش اجتماعی و برگزاری یک کار فرهنگی که نسل‌های آینده بتوانند از آن استفاده نمایند عنوان کرد و افزود: مشارکت و همراهی تمامی ادارات و سازمان های دولتی در این مهم ضروری است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تاکید بر اطلاع رسانی لازم در خصوص برگزاری این کنگره یادآور شد: کنگره باید به گونه‌ای برگزار شود که در شان شهدای پیشمرگان کرد مسلمان باشد و باید از حالا فضاسازی‌های لازم در این خصوص انجام شود.

گفتنی است دهه اخر اردیبهشت ماه سال جاری کنگره ملی شهدای پیشمرگ مسلمان کرد در استان کردستان برگزار شود.


ارسال نظرات