خبرهای داغ:
اصلانی در تجمع بانوان بسیجی مقابل دفتر سازمان ملل:
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه عربستان سعودی طاقت انقلابی شدن یمن را ندارد، گفت: سازمان های حقوق بشری که بهتر است آنها را ضدحقوق بشر بخوانیم، جنایت های آمریکا، اسرائیل و عربستان را می بینند اما مهر سکوت بر دهان خود زده اند.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۴۱
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، صبح امروز جمعی از بانوان بسیجی مقابل سازما ن ملل به سکوت سازمان های به اصطلاح حقوق بشر نسبت به جنایت های آل سعود و کشتار مردم بی دفاع یمن تجمع کردند.

مینو اصلانی ، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با حضور در این تجمع ضمن ابراز نفرت و انزجار از کودک کشی، توسط آل سعود، اظهار داشت: استعمارگران و عربستان سعودی طاقت گسترش انقلاب اسلامی را در دیگر کشورهای اسلامی ندارند و از این رو جنگ و خونریزی علیه ملت های مسلمان به راه انداخته اند.

وی افزود: تلاش، امید، خودباوری، عدم وابستگی به بیگانگان، عزت و افتخار اسلام از پیام مهم انقلاب اسلامی به شمار می ورد و امروز پیام انقلاب اسلامی را در یمن شاهد هستیم؛ عربستان جنایتکار با حمایت آمریکا و صهیونیسم به مردم یمن حمله کرده است چرا که نمی تواند انقلابی شدن یمن را تحمل کند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشوردر ادامه تصریح کرد: سازمان های حقوق بشری که بهتر است آنها را ضدحقوق بشر بخوانیم، جنایت های آمریکا، اسرائیل و عربستان را می بینند اما مهر سکوت بر دهان خود زده اند و از آن طرف اگر به حیوانی آسیبی وارد شود سریعا مداخله کرده  و حرف از حمایت از حقوق حیوانات می زنند اما جان و حقوق زنان و کودکان بی دفاع یمن برای آنها ارزشی ندارد!.

اصلانی خاطرنشان کرد: ما خصوصا جوانان ایران اسلامی همیشه پشتیبان ملت های مظلوم مسلمان خصوصا یمن خواهیم بود و زنان و مردان یمن پیام خود را می رسانیم که لحظه ای دست از ارزش های اسلامی بر ندارند چرا که پیروزی از آن آنها است و دشمن به زودی رسوا خواهد شد.  

در پایان این تجمع نیز بیانیه ای قرائت شد که در این بیانیه آمده است:
جنایت این روزهای دولت سعودی در یمن ، مشابه جنایت صهیونیست ها در غزه است و سعودی ها در این ماجرا قطعا ضربه خواهند خورد و بینی آن ها به خاک مالیده خواهد شد. مقام معظم رهبری (مدظله العلالی)
امروز حکومت دیکتاتور، دست نشانده و ضد مردمی عربستان در کشور مظلوم یمن کشتار عظیمی را  از کودکان و زنان و مردمان بی‌پناه به راه انداخت و طبق نمونه تجاوزهای قبلی در دیگر کشورها  فرمانده این جنایت که به‌صورت آشکارا  حمایت خود را از این جنایت وحشیانه اعلام می‌دارد آمریکا و کشورهای ضد مردمی هم‌سو با این جانی بزرگ است.
تجاوزی ددمنشانه که از اولش محکوم به شکست بود در سکوت مجامع بین‌المللی روز به روز ادامه داشته و هر روز جان شمار زیادی از شیعیان و مردمان مظلوم این کشور را گرفت و جای تأسف است که این اقدام وحشیانه نه تنها توسط سازمان ملل محکوم نگردید بلکه این سازمان آمریکایی قطعنامه ای در محکومیت مردم یمن و دفاع از تجاوزات عربستان صادر کرد ..
عربستان سعودی با حمله به یمن و کشتار مردم بی گناه کشور همسایه خود ثابت کرد که برخلاف ادعای مسلمانی و خادم حرمین خواندن خود ، مسلمان کشی می‌کند و به جای آن که عامل وحدت و عزت مسلمانان باشد در خدمت دشمنان اسلام قرار گرفته است.
تخریب عامدانه زیر ساخت‌های دولت و ملت یمن،‌ قتل عام زنان و مردان و کودکان یمنی،‌ تجاوز به خاک یک کشور دارای حاکمیت،‌ ممانعت از رساندن غذا و دارو به ملت جنگ دیده یمن، نقض کلیه قوانین حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد و... همگی از مسائلی است که خشم هر مسلمانی را بر می انگیزد.
و جای تاسف است که چرا شورای امنیت سازمان ملل در قطعنامه اخیر خود به جای آنکه جنگ عربستان سعودی علیه همیسایه جنوبی‌اش را متوقف کند و متجاوز را محکوم کند، از متجاوز حمایت کرد و در مقابل ، انصارالله یمن که در حال دفاع از این کشور است، محکوم شد البته باید گفت جای تاسف است اما جای تعجب نیست! چرا که سازمان ملل هم دست نشانده کشورهایی است که سناریست اصلی این  تجاوزها هستند.
قطعاً ملت مظلوم یمن با مقاومت، صبر و تحمل، نصرت و پیروزی را به دست خواهد آورد و خواری و ذلت از آن رژیم آل‌سعود متجاوز خواهد شد و نشانه‌های آن نمایان شده است.
ما بانوان بسیجی ضمن محکوم نمودن تجاوز رژیم سعودی به همکاری آمریکا و رژیم صهیونیستی و قطعنامه ننگین سازمان ملل، از ملت‌های آزاده جهان می‌خواهیم رسالت انسانی خویش در حمایت از حقوق ملت یمن و مقابله با ظالم و متجاوز را به انجام رساندند.

ارسال نظرات