خبرهای داغ:
طباطبایی نائینی در نطق اضطراری:
نماینده مردم نائین در مجلس با بیان اینکه تعداد استیضاح‌کنندگان وزیر مسکن، راه و شهرسازی به ۵۸ نفر رسیده است، گفت: استدعا می‌کنیم این وزیر که کفایت ندارد به زودی استیضاح و عزل شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۳۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید حمیدرضا  طباطبایی نائینی نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی در نطق اضطراری خود در صحن علنی مجلس با اشاره به عملکرد ضعیف عباس آخوندی وزیر مسکن، راه و شهرسازی اظهار داشت: متأسفانه عدم کفایت وزیر در حوزه حمل و نقل هوایی به دیگر حوزه‌ها تسری یافته و شخص وزیر بی‌برنامه است و این بی‌برنامگی به حوزه حمل و نقل ریلی و مسکن سایه انداخته است.

وی با بیان اینکه عدد استیضاح‌کنندگان وزیر مسکن، راه و شهرسازی به 58 نفر رسیده است، خاطرنشان کرد: استدعا می کنیم این وزیر که کفایت ندارد به زودی استیضاح شده و عزل شود.

نماینده مردم نائین در مجلس اضافه کرد: 20 نفر از نمایندگان استان اصفهان نامه نوشتند و بیان کردند که مدیرکل اصفهان با انگیزه خدمت کرده اما متأسفانه آقای آخوندی در حرکتی مخفیانه معاون استاندار را نزد ایشان فرستادند و وی را عزل کردند.

نائینی با بیان اینکه انتقاد جدی به استاندار اصفهان دارد، گفت: نقش نمایندگان در امور استان اصفهان دیده نمی‌شود، در کدام جلسه از ما دعوت شده است؟ چرا در جلسه شورای عالی اداری دعوت نمی‌شویم تا حرف‌های خود را بزنیم؟

وی ادامه داد:‌ ما نمایندگان ناظر هستیم و باید به حرف ما توجه کنند، امسال سال آخر مجلس است و بی‌محلی‌ها و بی توجهی‌ها بیشتر شده است. اگر وزیری به نماینده احترام نگذارد کفایت ندارد و باید استیضاح شده و از کار برکنار شود و چنین امری مخالف با نظر مقام معظم رهبری نیست.

نماینده مردم نائین با اشاره به اینکه بندر خشک نائین مصوبه هیأت وزیران را در دولت قبل دارد، بیان داشت: با این وضعیت جواب نامه‌‌های من را نداده‌اند.

نائینی تأکید کرد: به وزیر کشور اخطار می‌کنیم که اگر این بی‌توجهی‌ها ادامه داده شود استیضاح شما در دستور کار است.

وی در پایان به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره و تصریح کرد: وضعیت درمانی مردم بهبود یافته ولی به دغدغه ما توجه لازم و کافی نمی‌شود و این مسئله باید حل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها