سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال قزاقستان با اشاره به دو باخت متوالی در تورنمنت ساری گفت: حضور در مسابقات والیبال در ساری تجربه خوبی برای بازیکنان جوان تیم بود.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۱۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

 

 


 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، سرگی اولپس در شهرستان ساری با اشاره به اینکه حضور در بازی‌های آسیای میانه در ساری تجربه خوبی برای بازیکنان جوان تیمم بود، اظهار کرد: تیم قزاقستان با آمادگی نسبی در این مسابقات حضور یافت، فرصت خوبی برای انگیزه بازیکنان جوانم بود.

 

وی با اشاره به اینکه در هر دو بازی مقابل تیم‌های ایرانی خوب بودیم که فکر می‌کنم از تجربه خوب بازیکنان جوان ایرانی نتیجه را واگذار کردیم، افزود: در حال حاضر ایران مهد والیبال جهان است، هدف از حضور در این مسابقات کسب انگیزه و تجربه برای بازیکنان در رقابت‌های آینده است.

 

سرمربی تیم ملی والیبال زیر 23 سال قزاقستان در پایان با اشاره از میزبانی خوب ساری در این تورنمنت تصریح کرد: جا دارد از میزبانی خوب مازندرانی‌ها و همچنین از مردم خون‌گرم ساروی به‌دلیل مهمان‌نوازی‌شان تشکر کنم.

 

تیم ملی قزاقستان زیر 23 سال کشورمان در دو بازی گذشته خود در مسابقات والیبال آسیای میانه در ساری مقابل تیم‌های ملی زیر 23س سال و تیم ملی جوانان شکست خورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها