خبرهای داغ:
معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس گفت: اولين جشنواره منطقه‌اي دومين جشنواره استاني مطبوعات فارس، با برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده امسال برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۰۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، صابر سهرابي شنبه 5 ارديبهشت اعلام كرد: اين جشنواره با هدف حمايت از فعالان رسانه‌اي و ارتقاء سطح كيفي فعاليت‌هاي رسانه‌اي و همچنين فراهم كردن بستر رشد و تعالي و قدرداني از فعالان عرصه رسانه برگزار مي‌شود.

به گفته سهرابيبرگزاری دوره‌های آموزش روزنامه نگاری مقدماتی و تکمیلی، کارگاه آموزشی گزارش نویسی و خبرنویسی، کارگاه آموزشی روسای ادارات شهرستان درحوزه آگهی‌ها، همايش مسئولان آگهي‌هاي روزنامه‌ها در استان را بخشي از برنامه‌هاي پيش‌بيني شده در زمينه مهارت‌افزايي پيش‌بيني شده براي سال جاري عنوان كرد.

برگزاری نمایشگاه گروهی عکاسان خبری استان فارس، برگزاری کارگاه آموزش تصویرسازی در مطبوعات، دوره آموزشی قوانین و مقررات، همایش رسانه‌هاي الكترونيكي (نشریات و پایگاه‌های اطلاع رسانی) نمایشگاه تبلیغات، چاپ و بسته بندی، دوره‌های آموزشی با موضوعات تبلیغات، بازاریابی و مدیریت فروش از ديگر برنامه‌هايي است كه سهرابي از برگزاري آنها در سالجاري در فارس خبر داد.

معاون مطبوعات و اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مهم‌ترین اقدام انجام شده توسط آن معاونت در سال 93 را برگزاري انتخابات خانه مطبوعات و برگزاري كارگاه آموزشي شيوه‌هاي خبر نويسي مدرن عنوان كرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها