تاکید آیت‌الله معلمی بر حمایت از تولیدات داخلی برای رونق اقتصادی

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید از خط تولید برای رونق اقتصادی حمایت شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۰۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

 

 


 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله علی معلمی در دیدار اعضای خانه کارگر با بیان اینکه کارگر باید حمایت شود تا تولیدات داخلی کشور افزایش پیدا کند، افزود: محصولی که کارگر ایرانی تولید می‌کند باید از حمایت‌های لازم برخوردار شود و با حمایت تولید داخلی می‌توانیم از صادرات به داخل ایران جلوگیری کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه استفاده از تولیدات داخلی را باید جدی بگیریم، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به رونق اقتصادی نیاز داریم از تولیدات داخلی حمایت کنیم.

 

معلمی بیان کرد: دولت با حمایت از بخش تولید می‌تواند امید را در میان مردم ایجاد کند تا چرخه تولید نیز با اشتیاق بیشتری به روند خود ادامه دهد.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: تمامی مسئولان باید از کالاهایی که از تولید داخلی برخوردار است استفاده کنند و این امر سبب دلگرمی تولیدکننده در عرصه تولید می‌شود.

 

وی با تاکید به اینکه هزینه‌هایی که برای صادرات در نظر گرفته می‌شود باید در چرخه تولیدات داخلی به‌کار گرفت، افزود: با بودجه‌هایی که برای صادرات در نظر گرفته شد باید برای حمایت از تولیدات داخلی استفاده کرد.

 

معلمی در پایان با اشاره به اینکه باید با حمایت تولید داخل فرصت اشتغال را در جامعه ایجاد کنیم، گفت: با حمایت تولید کشور را از وابستگی به صادرات خارج کنیم و باید توسعه واردات را در دستور کار خود قرار دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار