خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه سربیشه:

سرگروه های صالحین باید دارای بینش سیاسی واخلاق مدار باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه گفت: سرگروههای شجره طیبه صالحین علاوه بر داشتن علم ،اخلاق و ویژگی های یک فرد بسیجی باید از بینش سیاسی بهره مند بوده و مسائل سیاسی داخل و خارج از کشور را رصد و تبیین کنند.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۸۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان جنوبی ، حجت الاسلام ملک آبادی در نشست سیاسی ویژه مربیان و سرگروههای شجره طیبه صالحین در جمع بسیجیان اظهارداشت: ماه رجب ماه بندگی خداست و مهم ترین وظیفه یک فرد مسلمان در این ماه ارتباط برقرار کردن با خداست.

وی ادامه داد: از جمله اعمال ماه رجب می توان به گفتن هزار مرتبه لا اله الا الله ، صدقه دادن و انجام اعمال لیله الرغائب( شب آرزوها) اشاره کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه با تأکید بر هوشیاری و بیداری سرگروههای صالحین گفت: یک سرگروه شجره طیبه صالحین باید بتواند تا حد امکان در حلقه ی خود تحلیل سیاسی را انجام دهد و علاوه بر داشتن علم و اخلاق و ویژگی های یک فرد بسیجی از بینش سیاسی بهره مند بوده و مسائل سیاسی را رصد و تبیین کند.

وی خاطر نشان کرد: قریب به 4 سال است که مقام عظمای ولایت و رهبری، سال را به عنوان سال اقتصاد در کنار شعار فرهنگی نامگذاری می کنند اما رویکرد شعار امسال از مسائل اقتصادی و فرهنگی به سمت مسائل سیاسی و اجتماعی سوق داده شده است و یک سرگروه صالحین باید چرایی و چیستی این موضوع را بداند.

ملک آبادی ادامه داد: تقویت انسجام ملی، کمک به ملت با توجه به چالش های موجود، حقوق متقابل دولت و ملت، لزوم پرهیز از اهانت به منتقدین،عدم نادیده گرفتن خدمات دولت و رفع مشکلات دولت با همکاری و همیاری ملت از جمله اهدافی است که حضرت آقا با نامگذاری امسال را به این نام دنبال می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سربیشه باشاره به خلاصه ای از پرونده هسته ای ایران تاکید کرد: ما دانش هسته ای را دنبال می کنیم و هدف ما سلاح هسته ای نیست و سلاح هسته ای برای هیچ کشوری قدرت آور نخواهد بود.

این مسئول با اشاره به مذاکرات 1+5 و اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به این مذاکرات خوشبین نیستند افزود: سه دیدگاه و نظر اوباما در مقابل مذاکرات هسته ای با ما این است که یا با ما توافق کنند، یا مراکز هسته ای ما را بمباران و یا اینکه از مذاکرات خارج شوند و ببینند که چه نتیجه ای بدست خواهد آمد که هرگز به نتیجه ای نخواهد رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار