فرمانده حوزه بسیج اداری کارگری و اصناف رودبار خبر داد:
فرمانده حوزه بسیج اداری، کارگری و اصناف شهرستان رودبار از برگزاری یادواره 418 شهید کارگری استان گیلان و شهرستان رودبار در نیروگاه شهید بهشتی لوشان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۷۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

محمد عبدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج کارگری، اظهار کرد: یادواره 418 شهید کارگری گیلان و شهرستان رودبار روز دوشنبه 7 اردیبهشت ماه جاری در حسینیه نیروگاه شهید بهشتی لوشان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم حجت الاسلام خادمیان استاد حوزه و دانشگاه از مشهد مقدس و برادر خدادادیان رئیس کانون مداحان شهرستان رودبار سخنرانی و مداحی خواهند نمود.

فرمانده حوزه بسیج اداری کارگری و اصناف رودبار با بیان اینکه رودبار 12 شهید کارگر دارد، بیان نمود: همزمان با برگزاری یادواره شهدا از خانواده این 12 شهید تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی همچنین، دیدار با امام جمعه و فرماندار توسط اعضای ستاد کارگری، دیدار با خانواده شهدای کارگری شهرستان، بازدید از واحد تولیدی صنایع غذایی اولیه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج کارگری در رودبار عنوان نمود.

عبدی از برگزاری نشست ایثار کارگری در کارخانه سیمان خزر لوشان خبر داد و گفت: برگزاری همایش بصیرتی با موضوع آشنایی با آسیب‌های ماهواره در فنی و حرفه‌ای خواهران منجیل، حضور در همایش بسیج کارگری استان، تجلیل از کارگران شهرستان رودبار از دیگر برنامه‌های هفته بسیج کارگری هستند.

وی، نشست کارفرمایان با مسئولین، گلباران مزار شهدای شهر منجیل، حضور در نمازجمعه شهرستان و پیاده‌روی کارکنان کارخانه سیمان خزر به محل برگزاری نمازجمعه لوشان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج کارگری در شهرستان رودبار برشمرد و گفت: این برنامه ها با همکاری اداره کار، رفاه و تامین اجتماعی، بنیاد شهید و ستاد کارگری برگزار می‌شود.

ارسال نظرات