مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه رفتار و عملکرد ما باید براساس آموزه ها و تعالیم دینی در مسیر اراده الهی و مبتنی بر عقلانیت باشد افزود: در این راستا توجه به 3 ویژگی تمایلات و ارزشها، اندیشه و آگاهی و رفتار باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۷۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین عزت الله معتمد در همایش شهید کامران ملک پور و ابلاغ برنامه های بسیج در حسینیه حضرت ابالفضل (ع) سپاه قدس گیلان با اشاره به رسالت سپاه در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز نه تنها دنیای اسلام بلکه تمامی محرومین جهان چشم به امید سپاه بسته اند.

وی با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات فنی و در پرتو ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام، افزود: سپاه پاسداران دارای پیشرفته‌ترین سلاح‌های دفاعی و تجهیزات فنی و در رأس آن نیروی انسانی مخلص و فداکار است و پاسداران مثل همیشه آماده جانفشانی در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان این که سپاه پاسداران در عرصه‌های تربیتی، معرفتی و مهارتی با تشکیل شجره طیبه صالحین گام‌های مؤثری برداشته است تصریح کرد: عمق بخشی، بصیرت بخشی نیروهای بسیج و سپاه پاسداران از اهداف تشکیل حلقه‌های صالحین است.

حجت الاسلام معتمد با تاکید بر اینکه رفتار و عملکرد ما باید براساس آموزه ها و تعالیم دینی در مسیر اراده الهی و مبتنی بر عقلانیت باشد افزود: در این راستا توجه به 3 ویژگی تمایلات و ارزشها، اندیشه و آگاهی و رفتار باید مورد توجه قرار گیرد.

وی به نقش سپاه در شکل‌گیری تمدن اسلامی و ترویج الگوی سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و گفت: جبهه استکباری سعی دارد به هر بهانه‌ای از شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کند که بحمد الهی تاکنون تمام تلاش‌های آنان نقش برآب شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در ادامه با بیان فضیلت های ماه رجب یادآور شد: ماه رجب مقدمه ای برای درک بهتر شعبان و رمضان است.

حجت الاسلام معتمد اضافه کرد: ماه رجب ماه بندگی و استغفار است و همچنین ماه رجب در اجابت دعا و جلب عنایت خداوند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی قانون پدیری و رعایت نظم و انظباط را در مجموعه سپاه یکی الزامات اصلی برشمرد و گفت: وجدان کاری و مسئولیت پذیری از ویژگی های پاسداران انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات