باشگاه پرسپوليس كه اين روزها بي‌اخلاقي بازيكنانش هر روز زمينه ساز حاشيه جديدي مي‌شود روزگاري بازيكنان آن، هم از نظر فني و هم از نظر تحصيلات دانشگاهي در فوتبال ايران سرآمد بودند، بازيكناني كه شخصيتشان اجازه بي‌حرمتي و بي‌احترامي به هوادار را نمي‌داد.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۶۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از جوان آنلاین، فحاشي مدافع پرسپوليس به يكي از هواداران اين تيم كه اين روزها در فضاي مجازي دست به دست مي‌چرخد نشان از فروپاشي اخلاق در فوتبال ايران دارد، فوتبالي كه در اوج انحطاط و سقوط اخلاقي قرار دارد و هر روز برگ جديدي از بي‌اخلاقي‌هاي بازيكنان آن منتشر مي‌شود. آخرين آن هم فحاشي محمد رضا خانزاده مدافع پرسپوليس پس از بازي با لخويا به يكي از هواداران اين تيم است كه از بازي ضعيف بازيكنان در بازي با نماينده قطر انتقاد كرده بود. اين انتقاد كافي بود تا مدافع پرسپوليس كه بارها در چند وقت گذشته رفتارهاي غير اخلاقي‌اش او را در رسانه‌ها مطرح كرده بود، با به زبان آوردن ركيك‌ترين فحش‌ها از خجالت آن هوادار در ‌آيد.
 
فحش‌هاي اين بازيكن بي‌اخلاق پرسپوليس آن قدر ركيك است كه هر بيننده‌اي را مشمئز مي‌كند. نكته تاسف برانگيز در اين ماجرا برخورد نكردن مسئولان باشگاه پرسپوليس با چنين بي‌اخلاقي هايي است. آنها بدون اينكه شديدترين برخورد را براي بازيكن تيمشان در نظر بگيرند، تنها به ابراز تاسف بسنده كرده‌اند تا جاده صاف كن بازيكنان بي‌اخلاق و فحاشي مانند خانزاده در فوتبال كشورمان باشند. 
 
آن هم در شرايطي كه باشگاه پرسپوليس پسوند فرهنگي دارد و بايد در چنين مواردي تنبيهات شديدي را براي بازيكن خاطي در نظر بگيرد اما با گذشت 72 ساعت از اين اتفاق تلخ در دوحه هيچ خبري از برخورد باشگاه با چنين بازيكني نيست. اين مدافع بي‌اخلاق هم وقتي اهمال مسئولان تيمش را مي‌بيند در مصاحبه‌هاي مختلف با رسانه‌ها از فحاشي ركيكش به هوادار پرسپوليس دفاع كرده است و نه تنها از رفتار غير اخلاقي‌اش پشيمان نيست بلكه تهديد كرده است كه اگر چنين اتفاقي بيفتد باز هم به آن هوادار كه تنها معترض به بازي ضعيف پرسپوليسي‌ها بوده است فحاشي خواهد كرد. بروز چنين حاشيه هايي در باشگاهي مانند پرسپوليس نشان از سقوط اخلاق و جولان بازيكنان فحاش و بددهن در فوتبال ايران است، آن هم فوتبالي كه روزگاري ستاره‌هاي آن جزو با اخلاق‌ترين و تحصيلكرده‌ترين ورزشكاران كشورمان بودند. همين باشگاه پرسپوليس كه اين روزها بي‌اخلاقي بازيكنانش هر روز زمينه ساز حاشيه جديدي مي‌شود روزگاري بازيكنان آن، هم از نظر فني و هم از نظر تحصيلات دانشگاهي در فوتبال ايران سرآمد بودند، بازيكناني كه شخصيتشان اجازه بي‌حرمتي و بي‌احترامي به هوادار را نمي‌داد و با غيرت در هر مسابقه كه به ميدان مي‌رفتند تمام توانشان را به كار مي‌گرفتند تا آن هوادار روي سكو خوشحال ورزشگاه را ترك كند. 
 
حالا انگار چرخ روزگار به سمتي چرخيده است كه جانشينان آن ستاره‌هاي دوست داشتني و با شخصيت پرسپوليس، بازيكنان بي‌اخلاق و دريده‌اي مانند «خانزاده»‌ها شده‌اند كه نه تنها از دادن فحش‌هاي ركيك به يك هوادار ابراز پشيماني نمي‌كنند بلكه با افتخار سرشان را بالا مي‌گيرند و عنوان مي‌كنند كه از تكرار اين عملشان ابايي ندارند. البته جولان چنين بازيكنان بي‌اخلاقي را بايد در سيستم مديريت فوتبال ايران و باشگاه پرسپوليس جست‌وجو كرد. سيستم بيمار و مريضي كه براي تربيت بازيكنان با اخلاق برنامه‌اي ندارد و بدون اينكه يك صافي داشته باشد اجازه ورود و عرض اندام به بازيكنان ياغي و فحاشي مي‌دهد كه زمين فوتبال را با چاله ميدان اشتباه مي‌گيرند و شخصيتشان را جار مي‌زنند.
 
 
اين حاشيه‌ها تا روزي كه اخلاق سرلوحه باشگاه بزرگي مانند پرسپوليس و كل مجموعه فوتبال شود و اراده جدي براي برخورد با چنين بازيكناني وجود نداشته باشد ادامه خواهد داشت، رفتارهايي كه ناقوس مرگ اخلاق را در فوتبال كشورمان بلندتر از هميشه به صدا در آورده است، هشداري كه انگار مسئولان پرسپوليس و فدراسيون خود را به نشنيدن آن زده‌اند تا در حال پهن كردن فرش قرمز براي تبديل فوتبال به چاله ميدان باشند.
ارسال نظرات