خبرهای داغ:
مدیراطلاع رسانی صدا و سیمای مرکز قزوین خبر داد:

انعکاس مشکلات مردم در سیمای مرکز قزوین

مدیراطلاع رسانی صدا و سیمای مرکز قزوین بیان کرد: شبکه استانی سیمای مرکز قزوین مشکلات مردم را در برنامه ی تلویزیونی «بی حاشیه» منعکس می کند.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۵۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

اکبری مدیراطلاع رسانی صدا و سیمای مرکز قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: شبکه استانی سیمای مرکز قزوین مشکلات مردم را در برنامه ی تلویزیونی «بی حاشیه» منعکس می کند.

وی گفت: این برنامه با هدف آگاهی بخشی به مردم و انعکاس مشکلات مردم در رسانه از سیمای مرکز قزوین پخش می شود که دراین برنامه متناسب با موضوع هر برنامه مسئولان استان هم دعوت می شوند تا پاسخگوی مشکلات مردم باشند.

اکبری خاطرنشان کرد: برنامه ی تلویزیونی «بی حاشیه» شامل بخش های مختلفی همچون گزارش های مردمی، ارتباط تلفنی با مسئولان استان، گفتگوی کارشناسی و گفتگو با مدیران و مسئولان استان است.

مدیراطلاع رسانی صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار کرد: تبیین خدمات دستگاه های استان، آگاهی بخشی به مردم در زمینه ی پیگیری کارهای اداری و همچنین ضرورت آشنایی مردم با فرآیند کارهای اداری از دیگر اهداف این برنامه است.

این مسئول در خاتمه متذکر شد: برنامه ی تلویزیونی «بی حاشیه» به تهیه کنندگی اسماعیل صادقی در 50 قسمت 70 دقیقه ای از سیمای مرکز قزوین پخش می شود.

 

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار