سپاه روح الله استان مرکزی با همت و تلاش سربازان و کارکنان این نهاد سال گذشته توانست در طرح سرباز نمونه رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۲۵
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
سردارمهدی صدیق پیش از ظهر امروز در چهارمین مراسم سرباز حضرت علی اکبر(ع) ولایت پذیری را مهم‌ترین ویژگی نیروهای مسلح دانست و اظهار داشت: ولایت پذیری و ولایت‌مداری‌سپاه به عنوان شاخصی در کارنامه این نهاد مردمی می‌درخشد و همین موضوع چراغ راه اندیشه و رفتار فردی، اجتماعی و سازمانی سپاه بوده است.

وی افزود: کوشش در راه تحقق آرمان‌های نظام مقدس الهی و گسترش حاکمیت قانون، نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن از جمله اهداف تاسیس این نیروی انقلاب اسلامی است و سپاه همیشه حامی ولایت است و همواره در تمامی صحنه‌ها از ولایت پشیتبانی کرده است.

سردار صدیق تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی وظایف متعددی دارد که یکی از آنها باور به وجود تهدید و داشتن آمادگی لازم و همه جانبه برای مقابله با آن ها است.

وی خاطرنشان کرد: در یک نگاه ساده مى‌توان گفت امنیت‌نظامى تأثیر بسزایى در ایجاد مولفه‌هاى دیگر امنیت ملى از جمله امنیت سیاسى، امنیت اقتصادى و امنیت فرهنگى دارد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بااشاره به کسب رتبه برتر سرباز نمونه کشور گفت: سپاه روح‌الله استان مرکزی با همت و تلاش سربازان و کارکنان این نهاد سال گذشته توانست در طرح سرباز نمونه رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد و امسال نیز سعی دارد بتواند در همه زمینه ها به پیشرفت های خوبی دست یابد.

وی با بیان‌اینکه سپاه از زمان تاسیس به برکت‌خون شهدا دستاوردهای چشمگیری کسب کرده است، گفت: این دستاوردها سبب شده سپاه در بین مردم از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شود و همه ملت ایران می‌دانند اگر نقش سپاه در کشورمان نبود امنیت کشورمان در این وضعیت قرار نداشت.

سردارصدیق با اشاره به اینکه سپاه در هر زمانی خود را وقف مردم و امنیت کشور کرده است، افزود: امروز سپاه با اقتدار در صحنه حاضر شده و در دفاع از حریم ولایت، سازندگی، فرهنگی حضور دارد.

ارسال نظرات