برای اولین بار در استان یزد؛

همایش تجلیل از زنان کارگر برگزار می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: همایش تجلیل از زنان کارگر و نونهالان قرآنی فردا برای اولین بار در استان یزد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۱۴۰۰۷
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛محمد حسین ریاحی در گفتگو با خبرنگار  یزدبانو، خاطر نشان کرد: استان یزد 196هزار نفر کارگر دارد که حدود 30 هزار نفر از این تعداد را بانوان تشکیل می دهند.


وی  با اشاره به نقش زنان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تصریح کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در نظر دارد بیش از قبل به زحمات بانوان کارگر ارج نهاده و بیشتر به این قشر تلاشگر بپردازد.


ریاحی به پتانسیل بالای استان در زمینه معرفی بانوان کارگر نمونه در سطح استان و کشور  اشاره کرد و اظهار داشت: از دیگر برنامه هایی که در هفته کارگر در حوزه بانوان انجام می گیرد، برگزاری جشنواره امتنان از کارگران و گروه‌های کار نمونه و کارگر نمونه است که در این جشنواره از بانوان کارگر سرپرست خانوار تجلیل خواهد شد.


این مقام مسئول برگزاری مراسم افتتاحیه همایش کشوری المپیاد کارگری با گرایش کوهنوردی جامعه کارگری در روز پنجشنبه را یادآور شد و گفت: این همایش با حضور کارگرانی از استان های مختلف برگزار خواهد شد که پیش بینی می شود، تعداد 60 نفر از بانوان نیز در این مراسم حضور یابند.


وی از برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندیهای زنان استان یزد از 16تا 18 اردیبهشت ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی یزد خبر داد و افزود: این نمایشگاه به همت تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان از جمله اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی در دو بخش عرضه توانمندیهای زنان یزد و فروش محصولات برای کارمندان و زنان شاغل ، زنان خانه دار، بانوان جامعه و زنان فعال در سازمان‌های مردم نهاد برپا می شود.

ارسال نظرات