فرماندار اردکان :

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مکتب عاشورا درس گرفته است

فرماندار اردکان در جمع بسیجیان شرکت کننده در رزمایش رهروان فاطمی مدافعان مکتب علوی گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مکتب عاشورا درس گرفته است .
کد خبر: ۸۵۱۴۰۰۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حسین اسماعیلی در مراسم صبحگاه مشترک گردان های بیت المقدس حاضر در رزمایش بزرگ رهروان فاطمی مدافعان مکتب علوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود : این اقدام ، نشان دهنده تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) برای دفاع از انقلاب اسلامی بود .

وی ، ایثار و همت را از ویژگی های بارز سپاه برشمرد و اظهار داشت : وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، مایه امنیت و آسایش در جامعه است .

فرماندار اردکان تصریح کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مکتب عاشورا درس گرفته است .

وی با اشاره به نقش سپاه در پاسداری از انقلاب اسلامی گفت : در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان ما با شیوه های مختلفی سعی کردند تا این نهال نوپای انقلاب را از بین ببرند ولی حضور مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانست توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کند .

حسین اسماعیلی افزود : در دوران دفاع مقدس نیز حضور سپاه و بسیج در کنار سایر نیروهای مسلح نقش تعیین کننده ای داشت و ما توانستیم مشت محکمی بر دهان متجاوزین بزنیم .

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان اردکان گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از دوران دفاع مقدس با استفاده از تجارب خود ، در عرصه سازندگی کشور وارد شد و هم اکنون نیز در ساخت و تکمیل بسیاری از پروژه های عمرانی حضوری فعال دارد .

وی در پایان ، از حضور حماسی و گسترده بسیجیان شهرستان اردکان در رزمایش بزرگ رهروان فاطمی مدافعان مکتب علوی تشکر و قدردانی کرد .

ارسال نظرات