خبرهای داغ:
معاون پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان همدان مطرح کرد
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: شورای دانش آموزی برای این تشکیل شده که دانش آموزان تمرین مردم سالاری دینی را از مدرسه شروع کنند و یکی از فواید آن خودشکوفایی دانش آموزان است.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۸۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، نشست منطقه‌ای هفتمین دوره مجلس دانش آموزی که با حضور رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی کشور، معاون متوسطه آموزش و پرورش استان همدان، روسای سازمان‌های دانش آموزی و جمعی از مسئولان در همدان برگزار شد.

این نشست با حضور رابطان و نمایندگان مجلس دانش آموزی 7 استان آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه و همدان تشکیل شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان همدان در این نشست گفت: شورای دانش آموزی برای این تشکیل شده که دانش آموزان تمرین مردم سالاری دینی را از مدرسه شروع کنند و یکی از فواید آن خودشکوفایی دانش آموزان است.
بهروز مهری تصریح کرد: بحث عملگرایی و تجربه کردن دانش آموزان در محیط دانش آموزی است و مجلس شورای دانش آموزی ضعف های این محیط را برطرف می کند.
وی افزود: تقویت نگرش دانش آموزان اولین پایه رفتار در مدرسه خواهد بود و اساس این کار بر پایه مشارکت است.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان همدان مشارکت مبتنی بر تفکر گروهی را مهم خواند و تصریح کرد: این نوع مشارکت باید در قالب کارهای عملیاتی تعریف شود.
معاون دبیر شورای آموزش و پرورش نیز اظهار داشت: شورای عالی آموزش و پرورش بالاترین مرجع سیاست‌گذاری و تصمیم گیری است.
عابدینی افزود: ترکیب شورای عالی آموزش و پرورش 22 نفر است و تمام قوانین، مقررات و آئین نامه ها در این شورا مصوب و ابلاغ می شود.
وی تصریح کرد: در مجلس و دولت دو اصطلاح طرح و لایحه را داریم که قدرت کارشناسی و ضمانت اجرایی لوایح از طرح بیشتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات