خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

نصب تمثال 126 شهید در بلوارهای شهر نهاوند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: با همکاری شهرداری نهاوند تمثال مبارک 126 شهید پاسدار نهاوند در بلوارهای این شهرستان نصب شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۷۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی اظهار داشت: آسایش و امنیت امروز جامعه مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام بوده و امروزه وظیفه ماست که تمام توان خود را در جهت زنده نگهداشتن یاد شهدا به‌کار ببریم.

وی تصریح کرد: سپاه ناحیه نهاوند با همکاری کمیسیون فرهنگی شهرداری به منظور ارتقای فرهنگی و ایجاد فضای معنوی اقدام به تهیه و نصب عکس 126 شهید والامقام پاسدار شهرستان بر روی تیرهای چراغ برق به صورت دو طرفه در بلوار ولیعصر نهاوند کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: این اقدام با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین مردم و به ویژه نسل جوان و نوجوان و به مناسبت بزرگداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اجرا در آمده است.

وی ادامه داد: برای جمع‌آوری عکس‌های شهدای پاسدار، سپاه ناحیه نهاوند با مراجعه به منازل شهدا و اعلام فراخوان اطلاعات شهدای گرانقدر را جمع‌آوری و نسبت به طراحی عکس‌ها اقدام کرد که در نهایت با برگزاری جلساتی با شهرداری نسبت به نصب این عکس‌ها در سطح بلوارهای شهر نهاوند اقدام شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شهرداری نهاوند نیز با اشاره به اینکه این تابلوها در ابعاد یک در 1.20 متر و بر روی پایه های تیر چراغ برق نصب شده است، گفت: یكی از اقدامات فرهنگی صورت گرفته در شهرداری در سال 94 نصب تابلو شهدا در سطح شهر بوده که امید است این اقدام رضایتمندی و استقبال شهروندان به ویژه خانواده بزرگوار شهدا را به همراه داشته است.

صفی‌الله خرم‌آبادی با بیان اینکه شهدا شخصیت‌های ولایتمدار و با بصیرتی بودند که برای حفظ انقلاب از همه چیز خود گذشتند، خاطرنشان کرد: شهدا با اعتقاد راسخ در عرصه اجتماع حضور پیدا کردند و این مهم برای نسل امروز الگو است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار