مسئول دفتر بسیج دانش اموزی تربت حیدریه اردوهای درس امادگی دفاعی بسیج را فرصتی مناسب برای جذب دانش آموزان در بسیج عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۵۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سروان پاسدار محمود اشرف زاده در جلسه هماهنگی پشتیبانی از اردوهای آمادگی دفاعی دانش آموزان،  اردوهای درس امادگی دفاعی بسیج را فرصتی مناسب برای جذب دانش آموزان در بسیج عنوان کرد و گفت: باید با تمام توان و با شناسائی ظرفیت ها و پتانسیل های در جذب نسل جدید به سازمان بسیج تلاش شود.

سروان پاسدار محمود اشرف زاده افزود: باید در راستای حفظ و انسجام و سازماندهی دانش آموزان در بسیج تلاش بیشتری صورت گیرد تا همچنان شجره طیبه بسیج قوی و پر ثمر باقی بماند.

وی در خصوص این برنامه تصریح کرد: این اردوها به مدت 5 روز از ششم اردیبهشت و در دو مرحله آغاز می شود و برادران در اردوگاه قدس و خواهران در کانون تربیتی شهید فاضلی آموزشهای لامز را سپری می نمایند.

 فرمانده حوزه شهید فهمیده دانش اموزی اظهار کرد: در اردوی دانش اموزی پسران پس از اعزام به محل اردوگاه و سازماندهی کلاس شناسائی و باز و بست سلاح صورت می گیرد و در انتها در میدان تیر حضور خواهند یافت.

وی گفت: دانش آموزان دختر هم در کانون شهید فاضلی چهار کلاس امداد و نجات، کارگاههای آموزشی بهداشت و سلامت، باز و بست سلاح و دین شناسی را اموزش خواهند دید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها