اتحادیه موسسات قرآنی مردمی سراسر کشور طی بیانیه ای به منظور حمایت از مسلمین یمن از تجمع بزرگ قرآنیان در شنبه ۵ اردیبهشت خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۳۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ اتحادیه موسسات قرآنی مردمی کشور به منظور حمایت از مسلمین مظلوم یمن و محکوم کردن حملات جنایات آل سعود بیانیه ای به این شرح صادر کرد:

بار دیگر استکبار جهانی و حامیانش، چهره حقیقی خود را با کشتار مردم مظلوم یمن و سکوت رسانه های خبری به نمایش گذاشت تا به جهانیان نشان دهد که همچنان بر سر عهد شوم و ننگین خود در سرکوب حق و حقیقت از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.

آنها گویی عظمت و اقتدار و عزت مسلمین را فراموش کرده اند و از یاد برده اند که ما تحت لوای (الله اکبر و لا اله الا الله محمد رسول الله) عهد ظلم ستیزی بسته ایم.

امروز روز یک صدای و اتحاد مسلمین در برابر جنایات عظیم آل سعود در یمن است، جنایاتی بی رحمانه با حمایت سرویس های غربی و صد البته در سکوت مرگبار رسانه های جیره خوار و کذاب خبری.

بدینوسیله اتحادیه موسسات قرآنی مردمی سراسر کشور به نمایندگی از طرف جامعه بزرگ فعالان قرآنی کشور ضمن محکوم کردن این جنایات، ایستادگی و حمایت خود را از مردم بی دفاع یمن اعلام داشته و تا برقراری صلح و امنیت کامل مسلمین بی دفاع یمن در کنار آنها خواهد ایستاد و در تجمع بزرگ قرآنیان که در روز شنبه 5 اردیبهشت ماه که به منظور دفاع از مردم بی پناه یمن و محکوم کردن جنایات آل سعود است، شرکت خواهد کرد.

از خداوند متعال برای مسلمین جهان عزت و سربلندی و نصرت در برابر کافران را خواستاریم.

ارسال نظرات