بسیج مداحان: حجت الاسلام محمدرضا نصوری معاون اطلاع رسانی مرکز مهدویت گفت: ترویج تفکر اباهه گری و تکلیف گریزی یکی از راه های شبکه های ماهواره ای برای تخریب قرآن و عترت است.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۲۲
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج مداحان، حجت الاسلام محمدرضا نصوری بعد از ظهر امروز در دوره آموزشی سرگروههای حلقه های صالحین سازمان بسیج مداحان که در مجتمع ولایت قم برگزار شد با اشاره به آیه 56 سوره زاریات گفت: در این آیه خداوند می فرماید « ماجن و انسان را نیافریدیم مگر برای بندگی».

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آیه مذکور یکی از آیات کلیدی مسلمانان در رسیدن به اهداف است که مورد غفلت واقع شده است، این آیه نشان می دهد انتظار خداوند از انسان رسیدن به قله عبودیت است .

معاون مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به اینکه میزان عمل انسان ها به دستورات و فرامین قرآن و عترت نشان دهنده نزدیکی وی به قله عبودیت خداوند است، گفت: باید بدانیم چقدر به دستورات اهل بیت(ع) عمل کرده ایم هر چقدر این موضوع بیشتر باشد رضایت خداوند از ما نیز بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: پیامبر اکرم(ص) در مورد آخر الزمان فرمود: «در آخرالزمان جوانان و زنان فسق  و فجور زیادی انجام داده به گونه ای که در آن از هم سبقت می گیرند و قبله هایشان شکم هایشان است، عفت و حیا در بین آنها کم است و ... اما در بین آنها گروهی هستند که دل هایشان مانند آهن بوده و به راحتی گناه نمی کنند و این گروه از دیار سلمان فارسی است.»

نصوری با بیان اینکه دغدغه جهان امروز خلا معنویت و پایان دنیاست، گفت: به همین دلیل در حال حاضر بیش از دو هزار و 800 گروه معنویت گرا در سرتاسر دنیا وجود دارد.

وی اظهار کرد: امروزه خانواده ها و جوانان درگیر جریان مدرنیته شده اند که دلایل عدیده ای دارد از جمله کمبود و فقدان مکان های تفریحی، وجود عقده های روانی و افراطی در خانواده، حس کنجکاوی، فرار از محدودیت های خانوادگی، وجود برنامه های بی محتوا و کم محتواهای داخلی و ...

معاون مرکز تخصصی مهدویت در پایان ترویج تفکر اباهه گری و تکلیف گریزی را از تبعات شبکه های ماهواره ای دانست و گفت: در بعضی از این شبکه ها با تخریب قرآن و عترت می خواهند ارزش های اسلام را از بین ببرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات