مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان کامیاران از رقابت 217 دانش آموز پایه ششم کامیارانی برای ورود به طـرح آیـه هـای تـمـدن خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۱۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،حامد امیری مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان کامیاران گفت: همزمان با 80 هزار نفر دانش آموز ممتاز پایه ششم دبستان در سراسر کشور ، دانش آموزان داوطلب ورود به طرح آیه های تمدن در کامیاران نیز در این طرح ثبت نام نموده که جهت ورود به طرح آیه های تمدن با هم رقابت کردند.

امیری افزود: شرط ورود به طرح، موفقیت در آزمون ورودی اردیبهشت ماه بوده و افرادی که حد نصاب نمره مورد نیاز را کسب نمایند در طرح پذیرفته شده و تا ورود به دانشگاه از خدمات علمی رایگان برخوردار خواهند شد.

وی با بیان اینکه طرح آیه های تمدن جهت ارتقا بنیه تحصیلی دانش آموزان، افزایش معدل و کسب رتبه های برتر برای ورود به دانشگاه های مرجع است اضافه کرد: دانش آموزان پایه هفتم تا پیش دانشگاهی در سال تحصیلی 94 - 95 تحت پوشش قرار می گیرند.

وی افزود: طرح آیه های تمدن طی 7 سال گذشته در سراسر کشور با اجرای برنامه های مکمل آموزشی، سهم بزرگی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان داشته است عنوان کرد: تعداد زیادی از دانش آموزان عضو طرح وارد دانشگاه های صاحب نام و مرجع شده اند.

امیری گفت: این آزمون در شهرستان کامیاران در دو حوزه برادران و خواهران و با شرکت 217 دانش آموز پایه ششم ابتدائی برگزار شد.


ارسال نظرات