خطیب جمعه سنندج گفت: بیکاری عامل بخش زیادی از معضلات اجتماعی است و اشتغال جوانان از بروز بسیاری از معضلات اجتماعی در جامعه جلوگیری می کند.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۱۳
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا  عبدالرحمان خدایی امام جمعه سنندج در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر سنندج گفت: طلاق یکی از آسیب های جدی اجتماعی است که اگر مشارکت و همراهی مردم وجود نداشته باشد نمی توان این مسئله و پدیده را مدیریت کرد.

وی اظهار داشت: هرچند که طلاق یکی از امور شرعی جایز در دین مبین اسلام است، اما باید زوجین بر اساس تعقل و با رصد همه تبعات فردی و اجتماعی به امر طلاق اقدام کنند.

امام جمعه سنندج افزود: احترام و حفظ حرمت زوجین نسبت به همدیگر از جمله اموری است که در آیین مترقی اسلام، همواره مورد تأکید بوده و رسول‌الله (ص) نیز در احادیث بسیاری بر این مهم تأکید داشته‌اند.

خدایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کارگران یکی از بزرگترین سرمایه های نظام به شمار می روند و در راستای عزت و سربلندی کشور بسیار تلاش کردند از دستگاه های خدمات رسان خواست در زمینه خدمت به این قشر بیشتر تلاش کنند.

وی تاکید کرد: کارگران در پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و عرصه های مختلف سازندگی نقش موثری داشتند و امروز نیز همگام با سایر اقشار جامعه در راستای ارمان های نظام تلاش می کنند.

خطیب جمعه سنندج ادامه داد: بیکاری عامل بخش زیادی از معضلات اجتماعی است، در صورتی که جوانان اشتغال داشته باشند دیگر از بروز معضلات اجتماعی در جامعه جلوگیری می شود.

ارسال نظرات