واکنش رضایی به اظهارات انتخاباتی جهانگیری:
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بابیان اینکه بنده در این انتخابات شرکت نمی‌کنم در واکنش به اظهارات انتخاباتی معاون اول دولت یازدهم گفت: استفاده از قدرت و ثروت در انتخابات ممنوع است.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۰۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه نشست خبری ظهر امروز (شنبه) که در مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد درباره اظهارات اخیر جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در خصوص انتخابات مجلس و طرح مجمع برای جلوگیری از موضع‌گیری انتخاباتی دولتی‌ها در ذیل قانون انتخابات گفت:‌ هر نوع استفاده از ثروت و قدرت در انتخابات ممنوع است و حدود و وظایف آن را باید مجمع تصویب کند.

وی در پایان درباره اینکه آیا در خصوص استانی شدن انتخابات در مجمع صحبت شده یا خیر؛، گفت: هنوز در این زمینه صحبتی نشده است.

برپایه این خبر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤال خبرنگار دیگری درباره کاندیداتوری برای انتخابات مجلس دهم این مسئله را رد کرد و یادآور شد: بنده در این انتخابات شرکت نمی‌کنم.

به گزارش فارس، اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم چندی پیش در جمع اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران سازدگی گفته بود «اگر مجلس خوبی شکل نگیرد کار دولت ناتمام خواهد بود».

وی در این نشست گفته که کارگزاران تا پیش از این تلاش می‌کرد که نقش میانجی را در معادلات سیاسی ایفا کند اما به نظر می‌رسد کارگزاران امسال باید این نقش را بیش از پیش ایفا کند، زیرا امسال سال انتخابات است.


ارسال نظرات