فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه تاکید کرد
فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه بیان داشت: در ماموریت درون سازمانی اولویت بر حضور 100 درصدی بسیجیان در حلقه های صالحین و کیفی سازی حلقه ها و تغییر رویکرد به تربیتی است.
کد خبر: ۸۵۱۳۸۹۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار فرضعلی گرایلی در جلسه اشراف فرماندهی و توجیه مدیران ناحیه تربت حیدریه ماموریتهای درون سازمانی و برون سازمانی سازمان بسیج را تا پائین ترین رده در سطح پایگاههای مقاومت بسیج تشریح کرد.

وی افزود: در ماموریت درون سازمانی اولویت بر حضور 100 درصدی بسیجیان در حلقه های صالحین و کیفی سازی حلقه ها و تغییر رویکرد به تربیتی است.

وی گفت: تا پایان تیرماه باید تمامی بسیجیان فعال در حوزه و پایگاهای بسیج عضو حلقه های صالحین باشند در غیر این صورت از فعال به عادی تغییر عضویت خواهند شد.

فرمانده ناحیه بسیج تربت حیدریه تصریح کرد: حلقه های صالحین در پایگاهها به سه گروه ویژه، الف، و ب تقسیم شدند که بر اساس آن باید در حوزه ها و پایگاهها تقسیم کار شود.

وی در خصوص تشریح این برنامه اظهار کرد: حلقه های ویژه حداقل هفته ای سه بار برنامه تربیتی، تفریحی و ورزشی، اردویی و سازندگی دارند و حلقه های الف نیز حداقل هر هفته یک برنامه را به انجام می رسانند.

فرمانده ناحیه تربت حیدریه گفت: حلقه های ب حلقه های هستند که به تشخیص سر گروه ماهیانه یا هر دو ماه یک جلسه دارند که این مورد بیشتر برای پیشکسوتان و افراد مسن تر عنوان شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها