خطیب جمعه کمیجان گفت:

رژیم سعودی هیچ دستاوردی از این حملات نداشته است

یکی از اتفاقات هفته اخیر پایان یافتن جنایات رژیم آل سعود به یمن بود اما علیرغم اذعان وزیر دفاع سعودی به دستیابی آنان به اهدافشان، شواهد نشان دهنده این است که رژیم فرتوت سعودی هیچ دستاوردی از این حملات نداشته است.
کد خبر: ۸۵۱۳۸۵۵
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
حجت الاسلام علی مقدسی پور خطیب جمعه کمیجان گفت: یکی از اتفاقات هفته اخیر پایان یافتن جنایات رژیم آل سعود به یمن بود اما علیرغم اذعان وزیر دفاع سعودی به دستیابی آنان به اهدافشان، شواهد نشان دهنده این است که رژیم فرتوت سعودی هیچ دستاوردی از این حملات نداشته است.

 

مقدسی پور اظهار کرد: یکی از اهداف سعودی های شکست انصار الله و اخراج آنان از استان های تحت سلطه بود اما امروز شاهد تسلط انقلابیون بر بیشتر قسمت های یمن یعنی 19 استان از 21 استان کشور یمن هستیم.

 

وی ادامه داد: هدف دیگر آنان بازگرداندن منصور هادی رییس جمهور مستعفی یمن بود اما علیرغم هزینه های گزاف این حمله، منصور هادی بازنگشت و امروز شاهد این هستیم که قدرت در دست انصار الله و ارتش یمن است.

 

امام جمعه کمیجان بیان کرد: شوراندن مخالفین بر علیه انصارالله هدف دیگر سعودی ها بود اما با این تجاوز، کینه دیرینه یمنی ها تازه شد و باعث شد که بسیاری از شهرها به راحتی در اختیار انصارلله قرار گرفت.

 

مقدسی پور تصریح کرد: این حملات دستاوردی نداشت لذا از امروز به بعد حکومت آل سعود باید شاهد اعتراضات داخلی و حملات انصارالله باشد و سقوط این حکومت را نزدیک تر کرد و دستشان را در دنیا رو کرد.

 

وی افزود: مسئله بقیع و تخریب مزار 10 هزار از صحابی پیامبر(ص)، از بین بردن حرم رسول الله، جلوگیری صد ساله از زیارت حرم پیامبر، به آتش کشیدن بزرگترین کتابخانه مسلمین و آثار و قرآن های منصوب به پیامبر یا صحابی ایشان به بهانه جلوگیری از شرک و کشتار بسیاری از حجاج کشورهای مختلف و هم وطنان کشورمان؛ جنایاتی بود که رژیم آل سعود در این مدت انجام داده است.

 

امام جمعه کمیجان گفت: رژیم آل سعود باید منتظر پیامدهای این جنایت باشد بنابراین پیام این مسئله این بود که نشان داد مردم یمن بهترین بازیگرند و هیچ کس نمی تواند در امور این کشور دخالت کند و اگر هر کشوری در برابر استکبار ایستادگی کند قطعا به پیروزی خواهد رسید.

 

مقدسی پور با اشاره به در پیش بودن روز جوان خاطر نشان کرد: در روایات تاکید فراوانی بر جایگاه جوان شده است برای مثال پیامبر(ص) فرمودند"خداوند دوستدار آن جوانی است که جوانی اش را در طاعت خدا بگذراند".

 

ارسال نظرات