خانه تکانی در مقاومت البرز برای فصل جدید لیگ فوتسال

مدیرعامل باشگاه مقاومت بسیج البرز از تغییرات گسترده در این تیم برای شرکت در رقابت های فصل جدید لیگ فوتسال خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۳۷۵۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش بسیج، محمد خالقی مدیرعامل باشگاه مقاومت البرز گفت:برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر کشور به دنبال تقویت تیم وجذب بازیکنان سرباز حاضر در تیم های لیگ برتری ودسته یک هستیم.

محمد خالقی در این ارتباط اظهار داشت:باشگاه مقاومت تنها تیم نظامی حاضر در بالاترین سطح فوتسال کشور است وبازیکنان باید برای گذراندن خدمت سربازی به این تیم بیایند ودر همین راستا ما بازیکنان سرباز حاضر در لیگ را شناسایی کرده ایم ودر صددیم آنها را جذب کنیم.

وی خاطرنشان کرد:در صورت بهره گیری از این پتانسیل والبته حمایت های استانی مقاومت می تواند در این فصل در قامت یک مدعی ظاهر شود.

مدیر باشگاه مقاومت در خصوص بازیکنان نیز گفت: باشگاه مقاومت، نظامی است به همین دلیل بیشتر بازیکنان بعد از پایان خدمت مقدس سربازی از این باشگاه جدا می شوند ، اعتقاد دارم 80 درصد بازیکنان در فصل جدید در تیم مقاومت حضور نخواهند داشت.

خالقی بیان کرد: با چندین بازیکن لیگ برتری و همچنین لیگ یکی که در سال جاری مشمول خدمت مقدس سربازی شده اند برای حضور در تیم فوتسال مقاومت صحبت شده و اعتقاد دارم در فصل جدید تیمی منسجم تر از فصل قبل تشکیل خواهیم داد.

وی گفت: با اعلام فراخوانی ، در ابتدای اردیبهشت ماه از سربازانی که در دو فصل اخیر سابقه بازی در لیگ برتر و لیگ دسته یک دارند تستی گرفته خواهد شد تا بتوانیم از استعداد های موجود برای قدرتمند کردن تیم نسبت به فصل گذشته استفاده کنیم.

خالقی نسبت به شرایط امسال باشگاه مقاومت یادآور شد: سال گذشته زمان کمی برای حضور در لیگ برتر داشتیم و نتیجه عدم حمایت استان و مشکلات عدیده بود ، اما در سال جاری صحبت های زیادی با مسوولان استان انجام گرفته و قول و قرارهایی گذشاته شده است ، به احتمال زیاد شهرداری کرج یکی از حامیان ما خواهد بود که بایستی به انتظار عملی شدن آن بنشینیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار