خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه شیروان در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت گفت: فرمانده واقعی این تشکیلات شهدا بودند که در اوج گمنامی تکلیف خود را انجام دادند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
کد خبر: ۸۵۱۳۷۲۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ امیری، فرمانده ناحیه شیروان در جمع فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت گفت: فرمانده واقعی این تشکیلات شهدا بودند که در اوج گمنامی تکلیف خود را انجام دادند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

 

وی با طرح این سوال که چرا سپاه تشکیل شد ادامه داد: بزرگترین اتفاق قرن پیروزی انقلاب اسلامی بود که در سال 57 رخ داد و عده ای در قالب سپاه پایداران به فرمان امام راحل(ره) با هم پیمان بستند برای حفظ دستاوردهای انقلاب تا پای جان ایستادگی کنند.

 

سرهنگ امیری گفت: بسیج و سپاه حافظ منافع ارزشهای انقلاب هستند و بزرگترین افتخار ما نیز راضی بودن امام (ره) و افتخار کردن ایشان به این تشکیلات مقدس است و امروز شما بسیجیان الگویی برای مردم مقاوم منطقه هستید.

 

فرمانده سپاه شیروان تقوا و ایمان را عامل پیشرفت بسیج و سپاه دانست و گفت: جنگ امروز ما جنگ فرهنگی است که باید با اتکا به توانمندیهای داخلی در برابر دشمن ایستادگی کنیم و بدانید آن زمان که نگاهمان به خارج از مرزهای جغرافیایی باشد روز شکست ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها