فرماندار شهرستان جم

سپاه و بسيج يك هديه الهي است كه به كشور عطا شده است

فرماندار شهرستان جم گفت: سپاه توانسته است در عرصه هاي مختلفي چون امنيتي، دفاعي و سازندگي كارنامه درخشاني از خود نشان دهد.
کد خبر: ۸۵۱۳۷۱۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ عبدالله نادري در مراسم سالروز تاسيس سپاه كه صبح ديروز در سپاه جم برگزار شد گفت: در حقيقت هدف از تشكيل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي،‌ حراست از انقلاب و دستاوردهاي آن و كوشش در راه تحقق آرمانهاي الهي و تقويت توان دفاعي كشور بود.

نادري افزود: نقشه هايي كه دشمنان براي انقلاب اسلامي ترسيم كردند براي ضربه زدن به جمهوري اسلامي بود كه با تدابير مقام معظم رهبري و همه مسئولين و با مديريت سياسي و دفاعي كشور توانست در مقابل آنها ايستادگي كند.

وي تصريح كرد: امسال همه مردم و مسئولين بايد با همدلي و هم زباني خود به كشور كمك كنند و نياز است كه در كشور وحدت را تقويت كنيم و همه بايد در حفظ نظام كوشا باشيم.

فرمانده سپاه جم نيز گفت: دوم ارديبهشت هر سال يادآور تدبير حكيمانه امام خميني (ره) در تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي است كه ايستادگي در برابر ابر قدرت هاي شرق و غرب را سرلوحه كار خود قرار داد تا عزت و افتخار ايران بيش از پيش نصيب ملت غيور كند.

سروان عبدالرضا ريزي با بيان اينكه بسيج يكي از دستاوردهاي اسلام عزيز است و تقويت آن، تقويت اسلام است گفت: امروز بسيج نه تنها الگويي برا كشورهاي ديگر است بلكه اين الگو در كشورهايي همچون عراق و سوريه راه گشا و كليد حل مشكلات است.

ريزي خاطر نشان كرد: مردم خود به طور مستقيم در عرصه هاي مختلف در بسيج نقش آفريني مي كنند و جهت تحقق آرمانهاي انقلاب اسلامي بايد هر چه مي توانيم آن را تقويت كنيم.

وي در پايان از كليه كساني كه در برنامه هاي بسيج سال 93 و  اعزام زائران به مناطق جنگي همكاري كرده بودند با اهداي هدايايي تقدير نمود.

ارسال نظرات