خبرهای داغ:
سردار نقدی در رزمایش الی بیت‌المقدس:
کد خبر: ۸۵۱۳۶۸۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در رزمایش الی بیت‌المقدس بسیجیان سپاه تهران بزرگ که عصر امروز در محل تیپ پیاده آل‌محمد (ص) برگزار شد اظهار داشت: این رزمایش لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب برای آمادگی هر چه بییشتر است.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی برای آمادگی بسیجیان در سال جاری خواهیم داشت و آمادگی برای دفاع از اسلام را نمایش می‌دهیم.

نقدی تاکید کرد: این رزمایش پاسخی به رجزهای دشمنان شکست خورده است که درس عبرت نمی‌گیرد و هنوز هم رجزخوانی می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج تاکید کرد: رئیس‌جمهور آمریکا حتما باید گوش تفنگداران خود را در دست نوجوانان بسیجی ما ببیند تا دست از رجزخوانی بردارد. رئیس‌جمهور مفلوک آمریکا یک بار دیگر از گزینه‌های روی میز حرف زده و گفته ما با سلاح S300  که به ایران داده‌اند هم می‌توانیم نفوذ کنیم. هنر ارتش آمریکا و هم‌پیمانان آنها را در این سال‌ها دیده‌ایم. هر کجا با مجاهدان اسلام مواجه شدند شکست خوردند.

نقدی ادامه داد: هنر آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی و آل سعود کودک‌کشی است و هنر دیگری ندارند و صدها میلیارد دلار از مردم دنیا و مالیات مردم مظلوم خود را خرج تجهیزات و جنگنده برای کشتن بچه‌ها می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج گفت: شما پشت میزنشینان آمریکا که گزینه‌ها را روی میز و زیر میز می‌برید بدانید گزینه‌های ما در میدان هستند. آنها اگر بدانند رزمندگان بسیجی ما چه نقشه‌ای برایشان کشیده‌اند خودشان حاضرند چندین S300 و پاتریوت به نیروهای مسلح ما بدهند تا دست از این نقشه برداریم و نقشه مافوق تصور آنهاست.

وی افزود: مگر آنها نادر مهدوی را یادشان رفته که با یک قایق ماهیگری چه بر سر ناوهایشان آورد. مگر ذلت طبس را فراموش کرده‌اند. مگر ارتش آمریکا فرار ذلت‌بار و خفت‌بار تفنگدارانش را از بیروت از یاد برده و مگر ضربات رزمندگان اسلام را در بین‌النهرین و عراق عظیم فراموش کردند. بدانند جوانان ما مرد جنگ و آماده‌اند تا درسی به آنها بدهند که نامشان از تاریخ حذف شود و ننگ آمریکا و رژیم صهیونیستی را از سر ملت مظلوم دنیا پاک کنند. اگر آمریکایی‌ها بدانند نقشه جوانان ما چیست به هیچ وجه از گزینه نظامی حرف نمی‌زنند.

نقدی با بیان اینکه توان آمریکا را در یمن، غزه و لبنان دیده‌ایم، گفت: امروز رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکایی در کشورهای اسلامی در محاصره مجاهدان اسلام است. همچنین رژیم آل سعود در گرداگرد خود در محاصره مجاهدین اسلام است و اگر حرکتی کند این محاصره تنگ‌تر می‌شود.

وی در پایان اظهار داشت:‌ رزمندگان بسیجی برای صدور فرمان فرمانده کل قوا برای فتح بیت‌المقدس آماده‌اند و گردان‌های بسیج روز به روز کماً و کیفاً بیشتر و بهتر می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها