فرمانده سپاه تنگستان به بهانه سالروز تاسیس سپاه پاسداران و در جمع کارکنان این سپاه گفت: تا زمانی که سپاه پاسداران نفس می کشد و زنده است انقلاب و دستاورد های آن در حفاظت کامل خواهد بود و دشمن خیال باطل نکند.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۷۴
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ سرهنگ دوم پاسدار محمد علی ملاکی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌، نهادی انقلابی و مردمی است که همواره عامل ناکامی راهبردی منطقه‌ای نظام سلطه و صهیونیسم علیه مقاومت اسلامی و جبهه ضد صهیونیستی امت اسلامی است و حقیقتا دژ تسخیرناپذیر انقلاب و ملت ایران محسوب می شود.

وی تاکید کرد: سپاه با همت و مدیریت جهادی در اجرای فرامین رهبری معظم انقلاب در عرصه‌های مختلف نه تنها لحظه‌ای از وظایف ذاتی و دفاعی خود غفلت نکرده است بلکه با مدیریت و کنترل موفق تهدیدها و مخاطرات داخلی و منطقه‌ای‌، در هر زمانی که نظام با چالش و مانعی رو به رو شود در خط مقدم به عبور پیروزمندانه کشور و ملت از آن تهدید و مخاطره همت می‌گمارد.

ملاکی گفت: سپاه در کنار سایر نیروهای مسلح و مقتدر دفاعی کشور به نقش تاثیرگذار خود در تحقق راهبردها به طور کامل واقف است و در راستای ارتقای آمادگی‌ها و توانمندی‌های دفاعی خود در برابر جبهه گسترده دشمنان لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

سرهنگ ملاکی با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سبز پوشان سپاه حافظان حریم ولایت و انقلاب هستند و با افتخار و تا آخرین نفس در راه انجام ماموریت خود از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

ارسال نظرات