فرمانده بسیج کارگری سپاه شهرستان بوشهر خبر داد
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه شهرستان بوشهر از برگزاری همایش تجلیل از کارگران بسیجی نمونه این شهرستان در هفته بسیج کارگری خبر داد.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۷۰
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸

به گزارشخبرگزاری بسیج از بوشهر؛ عبدالهادی سبحانی‌خواه عصر امروز در جلسه ستاد برگزاری هفته بسیج کارگری در شهرستان بوشهر ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: کارگران جامعه ایران اسلامی اقدامات بی‌سابقه‌ای را در سطح جامعه انجام داده‌اند که در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب اسلامی است. 

سبحانی‌خواه ادامه داد: در شرایطی که شاهد جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت هستیم لازم است تمام افراد جامعه اتفاق نظر داشته باشند و از کارگر و تولیدات داخلی حمایت کنند، قانون کار را سرعت و شتاب بخشیده و رسانه‌ها به حمایت از مصرف کالاهای داخلی بپردازند.

وی تصریح کرد: چرخه اقتصادی، تولید و توسعه همه جانبه کشور با دستان و بازوان کارگران به چرخش در می‌آید و بر همین اساس نهادینه‌سازی فرهنگ کار و کار شایسته با محوریت اقتصاد مقاومتی از موضوعات و محورهای اصلی برنامه‌های ستاد برگزاری هفته بسیج کارگری در شهرستان بوشهر خواهد بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به برگزاری 18 عنوان ویژه برنامه در پایگاه‌های بسیج شهرستان بوشهر از پنجم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه، افزود: برپایی نمایشگاه تولیدات کاگری، برگزاری مراسم تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران و فعالان عرصه تولید و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های پاگاه‌های مقاومت حوزه کارگری در شهرستان بوشهر است.

سبحانی‌خواه به دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج کارگری شهرستان بوشهر اشاره کرد و خاطرنشان کرد:  حضور حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی، بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی، دیدار با پیشکسوتان کارگر، همایش تجلیل از کارگران بسیجی نمونه که در مورخه هشتم اسفندماه در سالن بانک ملی برگزار می‌شود، دیدار با امام جمعه شهر بوشهر از دیگر برنامه‌های دیگر این هفته است.

وی گفت: غبارروبی گلزار شهدای شهر بوشهر و اهداء خون توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج جوان سیر از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

 

ارسال نظرات