در آئینی و با حضور فرمانده سپاه شهرستان بوشهر رئیس جدید بسیج پیشکسوتان این سپاه معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۶۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ عبدالرضا دشتی فرمانده سپاه شهرستان بوشهر صبح امروز در آئین تودیع و معارفه رئیس بسیج پیشکسوتان سپاه شهرستان بوشهر، اظهار کرد: بسیج پیشکسوتان باید فعال‌تر و پویاتر از این که هست باشد و از تجربیات آنان در سطح گسترده‌تر و بهتری در برنامه‌های سپاه استفاده شود.

دشتی ادامه داد: بسیج پیشکسوتان با سازماندهی مطلوب برای کمک به سپاه در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی، بصیرتی، سیاسی و تاریخی همکاری خوب و فعالی دارد.

 وی بیان کرد: پیشکسوتان این افراد که در چند دهه گذشته، تلاش خود را برای جلوگیری از تهاجم دشمن انجام دادند دارای توانمندی‌های گسترده‌ای هستند و  نیروهای جوان باید از این تجربیات در عرصه‌های مختلف استفاده کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر تاکید کرد: پیشکسوتان سپاه ظرفیت و توانایی ورود به عرصه‌های مختلف سازندگی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و علمی را دارند.

 دشتی تصریح کرد: تبیین صحیح باورهای دینی بر عهده فعالان فرهنگی اعم از جوانان جامعه و پیشکسوتان توانمند و باتجربه قرار دارد که لازم است آنان به این مهم توجه کافی داشته باشند و با شناخت مناسب از حساسیت زمان کنونی، به نحو مطلوب در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: حضور و ارتباط پیشکسوتان و تجربه‌داران سپاه در کنار جوانان و همسنگران خودشان مایه افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی سپاه و بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر تاکید کرد: اعضای این سازمان از ذخائر باارزش بوده و افرادی هستند که دغدغه دفاع از ارزش‌ها را دارند و با عضویت خود در این سازمان و استفاده از تجربیات گرانبهای دوران خدمت سی ساله به دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) می‌پردازند.

در این آیین از احمدی مسئول پیشین بسیج پیشکسوتان سپاه شهرستان بوشهر تقدیر و صالحی منش به عنوان مسئول جدید این سازمان منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها