فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر گفت: برای مبارزات همه جانبه فرهنگی ماهواره‎ها برای همه مسئولین و مردم جای کم‌کاری و کوتاهی باقی نمانده است.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۵۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر؛ عبدالرضا دشتی صبح امروز در همایش یاوران ولایت در بوشهر به اهمیت برنامه‌ها و فعالیت‌های طرح صالحین پرداخت و اظهار کرد: کادر سازی نظام مدیریتی جامعه یکی از اهداف مهم طرح صالحین است.

دشتی با تاکید بر اینکه باید نگاه به طرح صالحین عوض شود، ادامه داد: در حلقه‌های طرح صالحین اگر برای کادر سازی و تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانان اصولی و منظم کار شود قطعا نتیجه آن را خواهیم دید.

وی با اشاره به اینکه حضور جوانان و نوجوانان در مساجد چشم‌گیر نیست و باید حضور آنها پررنگ‌تر شود، بیان کرد: محورهای بسیج مساجد است و حرکتهای خوبی در راستای آموزش‌های جوانان و تعلیم و تربیت آنها در سماجد شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بوشهر با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یکی از برنامه‌های مهم سپاه در سطح حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های مقاومت است، افزود: سال گذشته در شهرستان بوشهر 128 نفر در قالب  وامهای اقتصاد مقاومتی وام  دریافت کردند.

دشتی با اشاره به اینکه با توجه به فعالیت و تهاجم فرهنگی گسترده دشمنان اسلام از طریق ماهواره‌ها، خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش ما این است که بتوانیم با آگاه‌سازی و اقناع سازی فرهنگی مردم را نسبت به برنامه‌های ضدفرهنگی آنها آشنا کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در بسیج محلات و مساجد باید کارگروه‌های تربیتی و فرهنگی فعال شوند، تصریح کرد: برای مبارزات همه جانبه فرهنگی ماهواره‎ها برای همه مسئولین و مردم جای کم‌کاری و کوتاهی باقی نماینده است.

ارسال نظرات