جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، با تاکید بر اینکه برای موفقیت و ادامه ی راo انقلاب اسلامی، وحدت و عشق به اسلام و ولایت لازم است گفت: برای ایجاد وحدت باید از ظرفیت بسیج استفاده کنیم.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۴۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان،سردار محمدعبدالله پور در مجمع شورای عالی قشر بسیج جامعه زنان استان گیلان با اشاره به اینکه برای تحقق جامعه اسلامی به وحدت نیاز داریم، اظهارکرد: برای ایجاد وحدت باید از ظرفیت بسیج استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تنها راهی که ما می توانیم وحدت را ایجاد و حفظ کنیم، بسیج است، اعلام کرد: کارکرد اصلی بسیج، وحدت است و برای موفقیت و ادامه ی راه انقلاب اسلامی، وحدت و عشق به اسلام و ولایت لازم است و نتیجه رنج هایی که ائمه اطهار تحمل کرده اند، انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: نشانه حقانیت این انقلاب، شهدا هستند وتاسی به شهدا، نیروی محرک برای ادامه  ی راه ماست.

سردارعبدالله پور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر لزوم حفظ وحدت، گفت: ایشان فرمودند «حفظ وحدت را اصل قرار دهید، اگر احساس تکلیف کردید و این تکلیف وحدت را خدشه دار می کند، انجام آن تکلیف حرام است، چون وحدت اهم هرچیز است».

وی با بیان اینکه در مورد مسائل فرهنگی کشور دچار سردرگمی هستیم، تصریح کرد: مشکلات فرهنگی بسیاری در جامعه وجود دارد و علی رغم داشتن منابع فرهنگی غنی، مهندسی فرهنگی درستی نداریم.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات به حوزه های علمیه امید داریم، خاطرنشان کرد: متاسفانه، حوزه ها تحرک لازم را ندارند و به دانشگاه ها وآموزش و پرورش امیدواریم اما در بعضی موارد، محل مشکلات ما همین جاهاست.

سردارعبدالله پور با اشاره به اینکه آنچه در دفاع مقدس تجربه کردیم، ارتقا پست سازمانی نبود، بلکه جانفشانی بود، افزود: برخی از افراد منافقانه رفتار می کنند که روی مردم تاثیر می گذارد.

وی با تصریح براینکه عمل به آنچه می گوییم، موجب تحول می شود و به مراتب از هزاران طرح با ارزش، بهتر است، گفت: اگرعامل نباشیم، رفتارهای ما مورد توجه قرار گرفته و ارائه طرح های فرهنگی تاثیری ندارد.

ارسال نظرات