خبرگزاری بسیج: دهکده سلامت منطقه 20 با حضور مدیرکل سلامت شهرداری تهران، شهردار ،قائم مقام و معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 20 و با بیش از 90 غرفه در مجموعه فرهنگی ولیعصر(عج) افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۴۶
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ برومند نامداری معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 20 گفت: به مناسبت هفته جهانی سلامت ، دهکده سلامت با 90 غرفه فرهنگی، آموزشی، پزشکی، ورزشی و مشاوره ای  با عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی برای ارتقای عادلانه سلامت" و شعار "ایمنی غذا از مزرعه تا سفره" از یکم تا هفتم اردیبهشت بر پا است.

نامداری جشنواره غذا ، اجرای ویژه برنامه سینما سلامت و برنامه های شاد و مفرح برای شهروندان در دهکده سلامت، برپایی تورهای تفریحی آموزشی سلامت محور،استقرار پایگاه غربالگی و کنترل فشار خون در بوستانها و پیاده روی هزار شهروند با عنوان هم گام با سلامت، برگزاری تور ری گردی را از دیگر برنامه های هفته سلامت عنوان کرد که با مشارکت شهروندان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمامی برنامه های اجتماعی فرهنگی هفته سلامت با رویکرد طرح آسمان آبی، زمین پاک و خط سفید طراحی شده است گفت:  خانه های سلامت، سراهای محله، کانون های اجتماعی نیز همزمان با این ایام در قالب دوره های آموزشی، نمایش های هنری، مشاوره های پزشکی و تغذیه به شهروندان خدمات رایگان ارائه می کنند.

نامداری افزود: 5 هزار بسته بهداشتی و هزاران اقلام آموزشی لوح فشرده، کتابچه، بروشور با موضوع سلامت و پیشگیری از بیماری های مختلف نیز در برنامه های متنوع هفته سلامت در بین شهروندان توزیع خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار