خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند گفت: برای تحقق شعار سال همه ما باید با وحدت همدلی کشور را به پیش ببریم و از شعار و طرح مسائل تفرقه برانگیز خوداری کنیم و دست در دست هم مردم و مسئولان مشکلات راحل و چرخ اقتصاد کشور را به جلو ببریم.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۳۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نهاوند اظهار داشت: آمریکا، اسرائیل و عربستان در بیشتر حوادث و بدبختی‌های منطقه خاورمیانه نقش اساسی داشته اند به طوری که در حمله 4 هفته ای عربستان سعودی و دیگر هم‌ پیمانانش به خاک یمن تمامی زیرساخت‌های حیاتی این کشور مظلوم را از بین برده است.

وی گفت: کشور عربستان سعودی با مشورت و چراغ سبز آمریکا و اسرائیل در کنار سکوت سازمان ملل و حامیان دروغین حقوق بشر حمله به یمن را در راستای اهداف صهیونیستی و آمریکایی آغاز کرد و تاکنون به هیچ هدفی دست پیدا نکرده اند بلکه همکاری و وحدت انصارالله با مردم یمن را بیشتر کردند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: جهان اسلام بیشترین صدمه و آسیب را از جانب رژیم آل‌سعود و دیگر جیره خوارانش دیده است زیرا این حکومت از ابتدا غیر قانونی و با کمک انگلیسی ها وحمایت صهیونیست ها به وجود آمد و بیشتر از آن نباید انتظاری از حاکمان ظالم عربستان داشت.

وی بیان کرد: تعدادی از اعضای کنگره آمریکا دربحث مذاکرات هسته ای با ایران ثابت کردند که حتی برای حرف های رئیس جمهور خود ارزشی قائل نیستند زیرا با تصویب قانون های ظالمانه و بی سابقه علیه ملت ایران نشان داده اند که به هیچ یک از تعهدهای خود پایبند نیستند.

مغیثی تصریح کرد: این حرکت کنگره آمریکا به دور از عرف دیپلماتیک بود زیرا آنها می خواهند زیر فشار صهیونیست ها بر رئیس جمهور خود در مورد مذاکرات هسته ای با ایران تسلط بیشتری داشته باشند تا دل اسرائیلی ها رابه دست بیاورند.

وی اظهار کرد: حرکت خوبی که از طرف تیم مذاکره کننده هسته ای ایران در داخل کشور انجام شد گفتن جزئیات این توافق در برنامه های تلویزیونی و محافل دانشگاهی و علمی بود که مورد استقبال همگان قرار گرفت و خیلی از ابهامات آن برطرف شد.

امام‌جمعه نهاوند گفت: در مذاکرات هسته ای طرف ما کنگره آمریکا نیست بلکه کشورهای 1+5 طرف ما در گفتگوهای چند جانبه هستند و اگر توافقی صورت بگیرد آنها هستند که قطعنامه را امضا می کنند نه کنگره آمریکا که سناتورهایش با پول صهیونیست ها به مجلس می روند.

وی گفت: تیم مذاکره‌کننده ما به خوبی می داند که منافع ملی ما بر تمامی تعهدهای کشورهای غربی ارجحیت دارد و ملت ما هیچ‌وقت بر سرمنافع ملی و ‌حق مسلم خود در دستیابی به فناوری هسته‌ای کوتاه نمی‌آید و از تحریم های ظالمانه آنها ترسی ندارد.

مغیثی بیان کرد: برای تحقق شعار سال همه ما باید با وحدت همدلی کشور را به پیش ببریم و از شعار و طرح مسائل تفرقه برانگیز خوداری کنیم و دست در دست هم مردم و مسئولان مشکلات راحل و چرخ اقتصاد کشور را به جلو ببریم.

وی پیشاپیش هفته معلم را تبریک گفت و افزود: همه ما باید قدردان تلاش معلمان باشیم زیرا آنها ما را با دنیای بزرگ تعلیم و تربیت آشنا کردند که تا پایان عمرمرهون مجاهدت‌های آنها هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات