خبرهای داغ:
امام جمعه تویسرکان گفت: امروز آمریکا می گوید گزینه های ما روی میز است و ما می گوییم آن روزها در اوایل انقلاب که ایران تسهیلاتی نداشت آمریکا آن طور در طبس زمین گیر شد و حال امروز نیز که ایران اسلامی از نظر تسهیلاتی قدرت اول منطقه است، باز هم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۰۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه این هفته تویسرکان به پنجم اردیبهشت سالروز حمله نظامی آمریکا به طبس اشاره کرد و افزود: آمریکا در زمانی که ایران از نظر تسلیحات نظامی آنچه را که باید در دست نداشت، تصمیم به حمله نظامی به ایران از طریق صحرای طبس گرفت، غافل از آن که این ملت را خدا یاری می کند و امدادهای غیبی طوفان طبس را به راه انداخت و نظامیان آمریکا در آن طوفان گرفتار شدند.

وی اظهار کرد: امروز آمریکا می گوید گزینه های ما روی میز است و ما می گوییم در اوایل انقلاب که ایران تسلیحات و تجهیزات نداشت آمریکا آن طور در طبس زمین گیر شد و هیچ غلطی نکرد و امروز نیز ایران اسلامی با وجود بسیج، سپاه و ارتش 20 میلیونی و با توجه به آنکه از نظر تسلیحاتی قدرت اول منطقه است، بازهم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: این واهمه گویی ها از سوی آمریکا یا به دلیل آن است که واقعه طبس را فراموش کرده است و یا اینکه تصور می کند ملت ما آن واقعه را فراموش کرده است و البته ملت خداجوی و همیشه در صحنه آن واقعه عظیم را که نشانگر یاری خدا به ایران اسلامی بود را هیچ گاه فراموش نمی کند.

موحدی تصریح کرد: مسئله طبس نشان داد که قدرت تقوا و ایمان بر تجهیزات پیشرفته نظامی آمریکا برتری دارد و نقشه شوم آمریکا را که ماه ها برای آن برنامه ریزی کرده بودند در چند ساعت به هم زد.

وی در ادامه با گرامیداشت ایام رجب به ویژه ایام خجسته میلاد امام جواد(ع) و امام علی(ع) بر تشویق و ترغیب مردم به ویژه جوانان به برگزاری هرچه باشکوه تر اعتکاف تأکید کرد و گفت: این ایام معنوی فرصت مناسبی برای خودسازی و خودشناسی است و کسانی که توانمند هستند از این فرصت در راستای تقویت ایمان و تقوای خود بهره مند شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات