خبرهای داغ:
شهردار بهار با اشاره به طرح بازسازي مقبره آيت الله بهاري، گفت: در حال حاضر شهرداري به دنبال ساخت الماني از اين عالم گرانقدر است که با اخذ استعلام‌هاي شرعي از مراجع تقليد گرانقدر الماني در خور اين عالم ساخت و نصب خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۱۳۶۰۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، علی اصغر خلیلی در جمع خبرنگاران بودجه سال جاری بهار را 7.5 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه بودجه سال گذشته 5 میلیارد پیش بینی شده بود و در پایان سال این میزان با افزوده شدن متمم به 7.5 میلیارد رسید، بر همین اساس نیز بودجه سال جدید را تنظیم کرده و امیدواریم در پایان سال این مبلغ افزایش یابد.

وی ادامه داد: بودجه سال 94 کارشناسی شده و بر مبنای واقعیت های درآمدی و برنامه پیش بینی شده سال آینده ، تهیه تنظیم و تصویب شده است که 50 درصد آن در حوزه خدمات شهری و 50 درصد مابقی در حوزه عمرانی است.

شهردار بهار پروژه های سال جدید شهرداری را آسفالت ریزی، پیاده روسازی، اصلاح هندسی معابر و روان سازی ترافیکی، پروژه‌های املاکی، مبلمان شهری، توسعه فضای سبز شهری، ارتقای خدمات شهری و رفت و روب، تجهیز و نوسازی ماشین آلات شهری، خريد ماشين آلات مدرن آتشنشاني، نصب چراغ‌هاي راهنما، اصلاح بلوار آيت الله بهاري و خط کشي معابر سطح شهر برگزاری جشن های ملی مذهبی در مناسبت های مختلف، آموزش شهروندی و اجرای برنامه های فرهنگی عنوان کرد.

وی با تبریک روز شوراها، هفته معلم و میلاد مولای متقیان امام علی (ع) و ایام پیش رو از اعضای شورای شهر تقدیر کرد و با اشاره به برنامه های شهرداری در این هفته گفت: در روز 13 رجب با همکاری اعضای شورا جشنی در پارک لاله با شرکت خانواده ها از ساعت 17 الی 19 برگزار خواهد شد و همچنین به مناسبت روز شوراها از زحمات اعضای شورای شهر تقدیر خواهد شد.

خليلي با بيان اين مطلب که سال گذشته 9 هزار تن آسفالت در سطح شهر توزيع شد، گفت: در سال جاري نيز با پيش بيني 800 ميليون تومان بودجه در حوزه آسفالت ريزي اين شهرداري به ترميم و نوسازي معابر سطح شهر خواهد پرداخت.

وي در خصوص با توجه به اين مهم که در سنوات گذشته ناهماهنگي شرکت‌هاي حفار با شهرداري سبب تداخل در عملکرد اين دو ارگان مي‌شد در ابتداي سال جاري طبق توافقات به عمل آمده با اين شرکت‌ها قرار بر اين شد که اين ارگانها قبل آغاز به حفاري با شهرداري هماهنگي لازم را به عمل آوردند تا تداخلي به وجود نيايد.

شهردار بهار در مورد طرح بازسازي مقبره آيت الله بهاري نيز اظهار داشت: طرحهايي براي بازسازي مقبره اين عالم گرانقدر ارائه شده بود ولي به دلايلي مورد تأئيد قرار نگرفت، سال گذشته نيز شهرداري نيز به دليل محدوديت در تملک زمينهاي اطراف مقبره و نحوه اجراي طرح بازسازي به جمع‌بندي لازم نرسيد.

خليلي افزود: در حال حاضر شهرداري به دنبال ساخت الماني از اين عالم گرانقدر است که با اخذ استعلام‌هاي شرعي از مراجع تقليد گرانقدر الماني در خور اين عالم ساخت و نصب خواهد شد.

شهردار بهار با بيان اين مطلب که امسال 1.5 ميليارد تومان از بودجه شهرداري به حوزه تملک اختصاص خواهد گرفت، گفت: بخش عمده‌اي از اين اعتبار صرف بازگشايي معابر خواهد شد.

خليلي بيان کرد: با توجه به اينکه بودجه عمراني شهرداري در سال جاري 3 ميليارد و800 ميليون تومان است بنابراین در راستاي توسعه فضاي تفريحي شهر علاوه بر اجراي پروژه‌هاي عمراني در داخل پارک لاله که سال گذشته به ميزان 5 هزار مترمربع توسعه يافت، به ايجاد زمين واليبال، فوتسال، سينما روباز نيز خواهيم پرداخت.

خلیلی در پایان با اشاره به مزاحمت هایی که گاهی اجرای برخی طرح ها برای شهروندان داشته، صبر و حوصله شهروندان را ستود و از همه شهروندان بهاری که در اجرای طرح های عمرانی شهرداری را کمک کردند تشکر کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات